pottzork Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vad är godast? Coca Cola Vanilla Coke Coca cola light lemon Coca cola light? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Dricker Coca Cola Light. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Skit go! Synd att den inte finns i Sverige bara Redigerad 13 februari, 2005 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Cocacola typ...? Light är kärringdryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Dr peppah eller jolt cola.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Cocacola typ...? Light är kärringdryck. VÖRD! Coca-Cola light är för mesar... Vanlig Coca-Cola är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vanilla coke !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 VÖRD! Coca-Cola light är för mesar... Vanlig Coca-Cola är bäst! VAD? Vanlig coca cola smakar ju fan SKIT! Jävla sockerdryck! Så j**la söt så hamnar på första plats i "snuttis"listan! Tacka vet jag light! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag bryr mig inte om vad det är för cola... Sålänge det inte är vanilj . Light eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Hmm...musik, film, grafik och...cola? *Flyttar* btw: Cola tss...San Sao eller Must ska det va! (Fast vanligt coca cola är bättre än övriga alternativ!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 VAD? Vanlig coca cola smakar ju fan SKIT! Jävla sockerdryck! Så j**la söt så hamnar på första plats i "snuttis"listan! Tacka vet jag light! Visst, Coca Cola är ju söt, men Coca Cola Light innehåller Aspartam, som är ca 200 gånger sötare än vanligt socker. Aspartam kan orsaka Cancer också!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Visst, Coca Cola är ju söt, men Coca Cola Light innehåller Aspartam, som är ca 200 gånger sötare än vanligt socker. Aspartam kan orsaka Cancer också!! Men det smakar inte sött, och den är mycket mer uppfriskande! Fast jag föredrar sprite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Aspartam kan orsaka Cancer också!! Finns det något som inte orsakar cancer nuförtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Coca cola light lemon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vanlig coca cola är det som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jaa.. Jag kör ju bmx så då är det väl Jolt Cola som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Cherry Coke annars e San São favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Pepsi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Lite off-topic men om någon ska till Tyskland snart så kan ni köpa världens äckligaste cola: Schwipp-Schwapp Cola Så jävla vidrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Lite off-topic men om någon ska till Tyskland snart så kan ni köpa världens äckligaste cola: Schwipp-Schwapp Cola Så jävla vidrig Den har jag druckit!! FY TUSAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts