felshoe Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Det finns ju en (eller fler) topic(s), där folk skriver vad dom är stolta över. vad är ni Inte stolta över ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Att jag inte sover nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ja du, jag kan inte direkt säga att jag älskar min mamma. Hon skiftar i sitt s.k humör. Ibland snäll som fan, i andra fall ett odjur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ja du, jag kan inte direkt säga att jag älskar min mamma. Hon skiftar i sitt s.k humör. Ibland snäll som fan, i andra fall ett odjur. Mens & 15 år eller Cortez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Att jag just lät min polare spy ner hela mitt garage hmm.. kommer inte på något annat spec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ja du, jag kan inte direkt säga att jag älskar min mamma. Hon skiftar i sitt s.k humör. Ibland snäll som fan, i andra fall ett odjur. Samma med min.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Att jag sa år min kompis att trycka på rånar alarmet i en mataffär. När polisen kom avlägsnade jag mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag gjorde fan en sådan här topic för högst en vecka sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Att jag brukade straffa min katt fast han inte gjort nå't... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Att jag brukade straffa min katt fast han inte gjort nå't... Min systerdotter brukar leka cirkus med min katt, det är inte heller särskillt kul för honom tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Min systerdotter brukar leka cirkus med min katt, det är inte heller särskillt kul för honom tror jag. Fast ibland får min katt lite damp och Smukkar till en på käften, rivs sår! Ajjks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Fast ibland får min katt lite damp och Smukkar till en på käften, rivs sår! Ajjks! Om du gör det så antar jag att du är i ungefär samma ålder som henne.. Fast jag antar att du skojar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 hmmm.. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Mig själv just nu...... Redigerad 13 februari, 2005 av Sofie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Mjoooo Har väl inte så mycket att inte vara stolt över. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Nåt jag inte är stolt över var en gång när jag kom till min kompis på en cykel för ca 2-3 år sen (vi skulle nånstans) han är inne i sin hall och knyter skorna och dörren står pyttelite på glänt jag får den geniala idén att putta igen dörren med cykeln det går upp lite vid hans dörr så jag tar lite fart, och när dörren puttar till hör jag: DONK!!! min kompis skulle precis gå ut, och jag knocka han med dörren och efter som jag kom med ganska hög fart så trilla han baklänges det blev helt tyst inifrån det dröjde ett tag innan jag våga kolla då skämdes jag jävligt mycket och kände mig jävligt dum och korkad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Nåt jag inte är stolt över var en gång när jag kom till min kompis på en cykel för ca 2-3 år sen (vi skulle nånstans) han är inne i sin hall och knyter skorna och dörren står pyttelite på glänt jag får den geniala idén att putta igen dörren med cykeln det går upp lite vid hans dörr så jag tar lite fart, och när dörren puttar till hör jag: DONK!!! min kompis skulle precis gå ut, och jag knocka han med dörren och efter som jag kom med ganska hög fart så trilla han baklänges det blev helt tyst inifrån det dröjde ett tag innan jag våga kolla då skämdes jag jävligt mycket och kände mig jävligt dum och korkad Höhöhö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Öhm, att jag inte orkar söka perfektion i livet, I guess, eftersom jag ser det som smått omöjligt att nå upp till. Fast det borde inte hindra en från att söka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts