Jump to content

Tips / Trix.


_Ante_91
 Share

Recommended Posts

Tror inte det funkar på alla uppdrag, Zeros andra tillexempel. Det när man ska släppa bomber med ett litet flygplan, utan att bensinen tar slut eller att det sprängs. Hade sådana j*vla problem med det uppdraget. // Lofon

Det är ett av de uppdrag jag vet att det funkar på. Blev helt klart lättare ju mer man försökte, inte bara pga. att man visste hur man skulle göra. Svårighetsgraden reducerades för varje försök.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åk till import/export kranen och sätt fast magneten på din bil och hissa upp bilen i luften så att du precis kan gå in i den. Då kan du göra hur många flips du vill, och när du inte orkar hålla på nåt mer så lutar du bilen framåt så får du hur mycke stunt bonus du vill...! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte det funkar på alla uppdrag, Zeros andra tillexempel. Det när man ska släppa bomber med ett litet flygplan, utan att bensinen tar slut eller att det sprängs. Hade sådana j*vla problem med det uppdraget. // Lofon

Jo du det håller jag faktiskt med dig om! Jag kan lova att det där inte gäller på Zero's uppdrag för jag har haft grymma problem med hans uppdrag. Jag e fortfarande på det andra hos honom men ja orkar f*n inte bry mig om det när d inte blir lättare så ja har skitit i honom nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej man får mera bensin på det uppdraget och så e dom långsammare!:lol:

Det tycker inte jag. D e ju helt sjukt har försökt ett antal ggr o d e likadant varje gång. D störigaste var att jag lyckades skjuta ner alla dom ja skulle skjuta men då när ja har en droppe bensin kvar så skulle jag dessutom flyga HEM! o då faila jag... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan va lite svårt att hitta läget men när man väl hittat det så är det bara att lägga dosan och gå och tex. käka så har man hur lång tid som helst

ett tips till er som har problem med det: släpp knapparna när cykeln nästan ramlar över.

Redigerad av qouad_Gta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta vet säkert alla också men för dom som inte vet är det här kul. Men först måste du ha klarat Zero's uppdrag.

Efter att ha klarat hans uppdrag kan man göra ett litet uppdrag som heter "Beefy Baron", och när man är i planet i början så åker man ner i vattnet i stället för att skuta bilarna. Men deet roliga är att efter man åkt ner i vattnet flyger man i luften, ja ni får se själna

Detta kanske inte är något Tips men det är kul

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni vetat en sak... När jag dejtade barbara... Så gav jag henne typ 7 blommor på 1:a dejten.. Sen så for vi och åt.. Sen typ 7 blommor igen.. Eft. dejten så hade jag 46 % Med henne ! :lol: Sen på 2:a dejten så gav jag henne samma sak.. men jag fick kyssa henne då.. Och då hade jag 100% med henne ! ;) Så jag klarade Barbara på 2 dejter ! :(:P Det måste ju funka på andra tjejer också.. Har någon provat ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...