_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Har någon något Tips eller Trix någon kan lägga in så kan det ju hjälpa alla.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Japp , om man ger mig typ 100 kr , då ger jag er ett fusk..typ hur man gör en rhino tank... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag tror inte han menade fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Kan du förklara lite utförligare om vad du menar för sorts tips/trix? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Kan du förklara lite utförligare om vad du menar för sorts tips/trix? Som tex. att det gick att trycka in R3 och håll inne den och kliva in i en annan bil oså kunde man göra R3uppdragen i en annan bil i GTA3 ! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Alla vet säkert redan det här: Ta en BMX få upp farten lite sen bromsar du och lutar dig framåt så står BMX:n på ett hjul hur länge som helst Kräver högsta Cyclingskill Jag gjorde en stoppie i 50 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Alla vet säkert redan det här: Ta en BMX få upp farten lite sen bromsar du och lutar dig framåt så står BMX:n på ett hjul hur länge som helst Kräver högsta Cyclingskill Jag gjorde en stoppie i 50 min HUR länge som helst ? Det måste juge mkt. pengar !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Aa jag minns inte hur mycket jag fick tror 5000$ eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Aa jag minns inte hur mycket jag fick tror 5000$ eller nåt sånt Vad grymt ! Det visste jag inte... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Fäll upp landningställen på de flygplan som har det så flyger man snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Gudars skymning ! Jag har gjort en LooOoOOooOooping med At-400:an ! Och En RoOOoll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag har gjort en looping med dodo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Man kan parkera mer bilar i garagen än vad som är mening Kör fram fordonet till garageporten kliv av fordonet (nu ska garageporten öppnas) hoppa på fordonet och åk snabbt in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Man kan parkera mer bilar i garagen än vad som är mening Kör fram fordonet till garageporten kliv av fordonet (nu ska garageporten öppnas) hoppa på fordonet och åk snabbt in Hehe... Men dom försvinner ju eft. ett tag ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Hehe... Men dom försvinner ju eft. ett tag ju. På vissa garage ja Men inte alla på det första försvinner dom inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Vissa kanske inte vet detta: Om ni har svårt med ett uppdrag ska ni inte loada om ni misslyckas. Uppdragen blir lättare ju mer man försöker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Om du går in i Shootingchallange (med M4, AK47, Shotguns eller pistoler) och sedan cancel:ar så får man mer skott med det vapnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Vissa kanske inte vet detta: Om ni har svårt med ett uppdrag ska ni inte loada om ni misslyckas. Uppdragen blir lättare ju mer man försöker. Men ååå vissa uppdrag har jag hållt på med i veckor utan att klara dom... Tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Du får snabbare weponskill om du skjuter på bildäck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vissa kanske inte vet detta: Om ni har svårt med ett uppdrag ska ni inte loada om ni misslyckas. Uppdragen blir lättare ju mer man försöker. Tror inte det funkar på alla uppdrag, Zeros andra tillexempel. Det när man ska släppa bomber med ett litet flygplan, utan att bensinen tar slut eller att det sprängs. Hade sådana j*vla problem med det uppdraget. // Lofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts