Misterwhoopee Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Jag hoppar ofta över vissa topicar som tx. hitta bilden & tre ord i taget. För mycket tjafs där... I Vice City avdelningen läses inte heller mycket...Men det blir väl sedan om jag får det... I övrigt läser jag allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Jag läser nästan inga topicar i GTA VC, i övriga forum läser jag alla topicar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Jag hoppar ofta över vissa topicar som tx. hitta bilden & tre ord i taget. För mycket tjafs där... I Vice City avdelningen läses inte heller mycket...Men det blir väl sedan om jag får det... I övrigt läser jag allt... Läser inte heller hitta bilden....och inte dom senaste "seriösa historierna".... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Jag läser alla...Även i SPAM och VC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Jag läser nästan inga topicar i GTA VC, i övriga forum läser jag alla topicar. Samma här. Läser inga VC topics p g a att jag inte spelat de än... Ibland hoppar jag även över lite i Spam-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 jag läser allt utom en del VC trådar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 jag läser allt utom en del VC trådar... Me 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Jag läser allt förutom trådar i spam och VC. Det tar för mycket tid och då tror jag nog alla tycket det är mycket bättre om jag letar efter lite nyheter under den tiden, det finns ju så många andra som kan svara Jag läser dock trådar med lockande topic och där man kan skriva snabba och korta svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 jag läser mest gta3 forumet,dom andra skiter jag i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 De tar för lång tid å gå igenom hela forumet! Vem skulle vilja de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 jag läser nästan allt förutom hitta bilden och liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 De tar för lång tid å gå igenom hela forumet! Vem skulle vilja de? Jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Jag läser mest i Vice City forumet efterssom jag fick det den 11 december och många av trådarna handlar om där jag är i spelet. Hag hoppar över lite i Spam-forumet. Jag läser Hitta bilden (mest efterssom jag har hatten) och jag läste vardagssnack, men den har blivit splittrad, lång och kanske lite mer Gta-snack. Allmänt Gta-snack läser jag inte så mycket, de har blivit relativt tråkig och död. Och så läser jag Gta3-forumet mest för att jag har klarat spelet och det är många som behöver hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 jag läser alla topics på sajten. (dom nyaste) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts