xstreem Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Alla veteraner lämnar Sajten. :'( hur många är vi kvar? Synd att du drar men du finns alltid kvar på min msn. Hm, Arman klassas väl som veteran? Eller? OT: Jag var också en spammande, dåligtstavande medlem när jag började i somras, och jag har också tryckt ner andra, men slutat med det för det mesta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag räknar inte i Member Nr. jag räknar under den tiden som man har varit medlem. Dom 1000 första medlemarna joinade innom ganska kort tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Satsar på att han kommer tillbaka, nån dag.. Kan...inte hindra...mig...måste dra ett...dåligt skämt...ahhh Nääe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Kan...inte hindra...mig...måste dra ett...dåligt skämt...ahhh Nääe. Våga inte... Eller gör det. Vilken merit att knäcka en admin som Funnylin... Redigerad 15 februari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Aj aj aj, alltid tråkigt när folk lämnar! Och du var ju den enda GTASajtaren som jag "pratat" i telefon med, sorgligt! :'( Aja, vi ses i Nangijala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Host, ehurrm. Jag addade dig, och vad i helvete fick jag för det? Det var väl en känga om något. Så om du nu vill fixa till det kan du ju föregå med gott exempel och be om ursäkt. BTW: Blir tvungen att skriva att det var bra skrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 :'( Ok Crice ...... seeya ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Aj aj aj, alltid tråkigt när folk lämnar! Och du var ju den enda GTASajtaren som jag "pratat" i telefon med, sorgligt! :'( Aja, vi ses i Nangijala *Host* Liberty City *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 *Host* Liberty City *host* Huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Huh? Liberty City inte Nangijala... Whatever that means. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Liberty City inte Nangijala... Whatever that means. Haha, vi är på ett GTA forum. Så ni kan säkert räkna ut det själv vad jag menade. Vi mötts inte i Nangijala, utan i LC, eller VC, eller SA då. Om man nu ska tänka på vart man mötts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Haha, vi är på ett GTA forum. Så ni kan säkert räkna ut det själv vad jag menade. Vi mötts inte i Nangijala, utan i LC, eller VC, eller SA då. Om man nu ska tänka på vart man mötts. Okeeej! så om du vill till Liberty City där alla GTA-freak uppfyller sina drömmar finns inte den staden längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Okeeej! så om du vill till Liberty City där alla GTA-freak uppfyller sina drömmar finns inte den staden längre Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Men håll er till topic =| jag vet inte om jag var så "spammig" när jag kom, kanske men inte så värst farligt va jag vet Hmm, var detta oxå lite offtopic tro ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Haha, vi är på ett GTA forum. Så ni kan säkert räkna ut det själv vad jag menade. Vi mötts inte i Nangijala, utan i LC, eller VC, eller SA då. Om man nu ska tänka på vart man mötts. Så långt var jag med. Men Nangijala är ett sagoställe, så att ersätta det med Liberty City...ähh. När man dör så är man död! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Bra skrivet Men jag vill helst komma ihåg dig som en psykiskt störd männsika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Jag ska komma ihåg Crice som: "Han som stoppade musikkriget på gtasajtens forum...!" Aa, känner ni anden... Nej men seriöst, ha det bra. För att gå offtopic så var det aldrig i närheten av att bli ett "krig". Men nu är ju portarna uppe igen, nu när vakten är borta...hähähä...Nä, orkar inte. Redigerad 19 februari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Inte för att det här är mina sista ord, men jag vill ändå säga något. Jag har varit medlem här ett bra tag nu, följt av äldre användare, då detta är min nyaste. Jag förstår varför vissa är taskiga mot nya medlemmar här. Tittar man forumet som det var för cirka 5 månader sen (eller nåt.) så ser man att det är en så jävulskt stor skillnad än vad det är nu. Forumets medelålder har sjunkit dramatiskt, om man tittar på forumen 'San Andreas', 'Musik, Film & Grafik' och 'Allmänt'. Det är bedrövligt, folk gör undersökningar stup i kvarten, onödiga inlägg. Alla skriver onödiga saker, skit, värdelöst crap rent ut. Jag är jävligt less på detta forum, då det finns så få seriösa nu för tiden. Det skulle ju bli så hårdare efter att forumet 'Spam' stängdes och städningen inträffade, men icke det. Det är ett helvete nu, det verkar även som att Hultenius har tappat intresset lite, och det är få moderatorer som sköter om forumen. Jag vet inte något rimligt som finns att göra, men jag måste bara få ta ut min ilska här. Det förklarar nog mitt utbrott i en undersökning i 'Allmänt', kommer inte ihåg namnet. Det enda jag kan göra, är att påminna folk: "Har du inget viktigt att tilläga, håll då tyst." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Tycker också det här med alla polls börjar gå till överdrift, ser ingen mening med en poll där folk skriver om de gillar att skotta snö eller inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Trist Crice.. Inte för att jag har pratat med dig så mycket.. Men vi pratar just nu på msn så.. Ha det bra iallafall ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts