Azore Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jo det tror jag men du dingade ju lite Jag vet mycket väl att det finns tillbehör till ps2 som har usb-anslutning, det handlar inte om det.. han nämnde microsoft+usb+att det inte fungerade, det tog jag som att det var ett pc-tillbehör..okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Strunt samma... Jag vill inte skaffa ovänner på forumet så vi lägger ner diskusionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Strunt samma... Jag vill inte skaffa ovänner på forumet så vi lägger ner diskusionen Nej då, jag var inte i närheten av att bli ovän med någon, jag bara förklarade hur jag menade då vi missförstod varandra lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
we_man88 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Hehe jag har styrkontrollen på min ratt så ja kan gå runt som vanligt också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Fan nu måste man ju skaffa ratt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Har testat de till gta3 kul som fan!!! men min ratt`s X pedal har PAJAT SÅ BUUUUUUUUH :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (Ratt)----------Sladd----------USB Kontakt----Vanlig Asså....stoppar du in(inga perversa tankar här nu..)USB-kontakten i en sladd som ser ut som PS2-kontrollens uttag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Man kan ju försöka med en motorcykelratt! Om man trycker frammåt borde man ju kunna springa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Alltså ska förklara lite närmare nu. 1. Jag har en ratt (till pc bara, tror jag) av märket Microsoft. 2. Jag undrar om det finns någon möjlighet att jag skulle kunna använda den till mitt ps2, eftersom det har 2 usb-kontakter. 3. Går det? Finns det nån sorts konverterare kanske? nåt man kan köpa till? / Terrorystan / Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Alltså ska förklara lite närmare nu. 1. Jag har en ratt (till pc bara, tror jag) av märket Microsoft. 2. Jag undrar om det finns någon möjlighet att jag skulle kunna använda den till mitt ps2, eftersom det har 2 usb-kontakter. 3. Går det? Finns det nån sorts konverterare kanske? nåt man kan köpa till? / Terrorystan / Ska väl fungera med en sån här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Hm jag tror inte det för det där ser ut som 2st mus/tangentbord anslutningar och min ratt har USB-kontakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Hm jag tror inte det för det där ser ut som 2st mus/tangentbord anslutningar och min ratt har USB-kontakt. Jo men det finns att köpa en mellansladd som gör usb till anslutningen som convertern har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Aha okej, tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pigani Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Någon som vet om PlayStation1 rattar funkar till PlayStation2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Någon som vet om PlayStation1 rattar funkar till PlayStation2? Nej det gör de inte, har nämligen provat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts