Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Kan börja med att jag själv vet att detta kan vara en rätt så onödig tråd.. För några dagar sedan när jag skulle spela SA så tänkte jag att det skulle kunna vara häftigt att köra bilarna i spelet med ratt och pedaler, men jag tänkte också på att det säkert skulle vara omöjligt i ett sådant spel, men så en dag så var jag med en kompis som ville att vi skulle testa med att koppla in min ratt, och jag blev rätt så överaskad över att det fungerade. Riktigt kul är det att bränna runt med ratt och pedaler! Men det fanns även en nackdel med det, eftersom min ratt inte har något styrkors så kan man inte springa runt utanför bilen, för mig går det enbart att gå runt i en cirkel genom att vrida på ratten och att hoppa sig fram.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ska genast testas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Det är ju mycket bättre att köra med ratt än analogerna Tack Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Kan börja med att jag själv vet att detta kan vara en rätt så onödig tråd.. För några dagar sedan när jag skulle spela SA så tänkte jag att det skulle kunna vara häftigt att köra bilarna i spelet med ratt och pedaler, men jag tänkte också på att det säkert skulle vara omöjligt i ett sådant spel, men så en dag så var jag med en kompis som ville att vi skulle testa med att koppla in min ratt, och jag blev rätt så överaskad över att det fungerade. Riktigt kul är det att bränna runt med ratt och pedaler! Men det fanns även en nackdel med det, eftersom min ratt inte har något styrkors så kan man inte springa runt utanför bilen, för mig går det enbart att gå runt i en cirkel genom att vrida på ratten och att hoppa sig fram.. Men hur ska man GÅ då ? Gör man det med ratten då eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Men hur ska man GÅ då ? Gör man det med ratten då eller ? Jag nämnde att det var enda nackdelen, man kan antingen gå runt i cirklar eller hoppa sig fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag tycker man borde gasa sig framåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Buuu det går inte med min ratt har du usb eller vanlig "kontakt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Buuu det går inte med min ratt har du usb eller vanlig "kontakt" Jag har den vanliga anslutningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ok då är det nog bara för att jag har USB *SKRIKER* DO´h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ok då är det nog bara för att jag har USB *SKRIKER* DO´h Okej, det var synd, det är MYCKET roligare med ratt än vanliga handkontrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Finns det inget man kan göra Jag har också en Microsoft ratt+pedaler med USB kontakt, men det funkar ej med USB:n. Finns det inte nån sak man kan köpa till som gör att det funkar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Finns det inget man kan göra Jag har också en Microsoft ratt+pedaler med USB kontakt, men det funkar ej med USB:n. Finns det inte nån sak man kan köpa till som gör att det funkar ? Hmm det borde det göra ju visst skulle det vara en känsla... men varför skulle det finnas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Finns det inget man kan göra Jag har också en Microsoft ratt+pedaler med USB kontakt, men det funkar ej med USB:n. Finns det inte nån sak man kan köpa till som gör att det funkar ? Vadå, har du en pc-ratt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Flygplan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Varför skulle han ha en pc ratt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Varför skulle han ha en pc ratt? Vet inte, Microsoft+usb fick mig bara tro att det var en pc-ratt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 D finns någon sak som man kopplar in till en annan sladd ..eller titta in denna : (Ratt)----------Sladd----------USB Kontakt----Vanlig alltså man kopplar in usb:en i en annan sladd och i den sladden finns en vanlig kontakt i ..eller hur man ska förklara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Har du inte usb uttag på din ps2 eller? (inget dumt menat bara undrar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Har du inte usb uttag på din ps2 eller? (inget dumt menat bara undrar) Jodå, har inte alla ps2 det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jo det tror jag men du dingade ju lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts