xstreem Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Haha coola! Undra om allt var menat att vara hemliga meddelanden? Iaf Emty Spaces.. Tror också att "My Name Is..." ska låta så... Baklänges vill säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 När vi ändå är i den här musiktråden tänkte ja fråga om någon vet något program man kan ta vissa delar ur vissa låtar å sen klippa ihop till en egen låt. nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag tycker sånt här med låtar baklänges är ganska äckligt man vet aldrig vad dom kan säga i låten baklänges ju, men jag lyssnade på en låt baklänges(kommer inte ihåg vilken) så sa dom faktist "Heil hitler all heil hitler" ganska konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag tog låtarna från sidan som Hemulen la upp och spelade in det i ljudinspelaren och gissa vad jag hörde ja just det samma som när man spelar upp låtarna baklänges direkt från sidan!!! CREEPY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag tycker sånt här med låtar baklänges är ganska äckligt man vet aldrig vad dom kan säga i låten baklänges ju, men jag lyssnade på en låt baklänges(kommer inte ihåg vilken) så sa dom faktist "Heil hitler all heil hitler" ganska konstigt "Reltih lieh lla reltih lieh" låter som en ganska hmm...konstig låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 "Reltih lieh lla reltih lieh" låter som en ganska hmm...konstig låt Ifall man spelar den baklänges är inte samma som att läsa bokstäverna baklänges Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 "Reltih lieh lla reltih lieh" låter som en ganska hmm...konstig låt Hahaha Men vad hette låten dom sa så i då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Det där är ganska äckligt faktiskt. Finns det fler sidor än dom som folk skrivit redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hahaha Men vad hette låten dom sa så i då ? Tror du jag kommer ihåg det, det var längesen jag hörde den jag kommer bara ihåg att det där var med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Congratulations you have just found our secret message =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Tror du jag kommer ihåg det, det var längesen jag hörde den jag kommer bara ihåg att det där var med Hur ska jag veta vad du kommer ihåg och inte kommer ihåg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Någon som vet något prgram man kan spela låtar baklänges med? vore kul å se om man kan hitta låtar som dom kanske säjer "i love satan" eller whatever Quick time, om du höger klickar på tillbaka knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 det var visst nån rättegång om sånt här........... n 1990 the rock group, Judas Priest, was put on trial for placing the words "do it" on one of their recordings. This was, supposedly, the message heard by two teenagers who interpreted it to mean that they should commit suicide. They tried, one succeeded. The Judas Priest case was dismissed when the judge ruled that subliminal messages do not influence a person's actions. The judge did not rule that the words "do it" did not exist on the recording. This prompted several studies to see if people could perceive subliminal messages. Generally, it was found that people were not aware of, nor influenced by, subliminal messages. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Något som jag kom på igår är att om man spelar vermillion part 2 med Slipknot så hörs det som han sjunger : "Here again" Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts