Perlan Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Vet någon vart jag kan hitta undertexter till alla One Tree Hill? (säsong 1) Redigerad 12 februari, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Kolla DivXsweden och Undertexter.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Kolla DivXsweden och Undertexter.se Men jag hittar inget där. .. Kan du hjälpa till och söka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Eftersom det redan finns en sån här tråd, tar jag mig friheten och frågar hur man lägger till undertexten i filmen.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Eftersom det redan finns en sån här tråd, tar jag mig friheten och frågar hur man lägger till undertexten i filmen.? Du behöver ett program som t ex. VobSub. Sedan är det bara att ladda ner en subtitle-fil som passar den filmen som du har... :"> Det måste vara samma namn på filmen och "subben" t ex. CD1.avi, CD1.srt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Eller använd VLC eller MediaPlayer Classic så kan du ladda in undertexterna direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Snälla kan någon hjälpa mig att söka efter text? Jag har sökt i 2 timmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Snälla kan någon hjälpa mig att söka efter text? Jag har sökt i 2 timmar! Finns det inte på ovannämnda så är det inte troligt att det existerar svenska subs. Du får nog se utan (Subsen brukar ändå suga, så det är nästan bättre att se utan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Finns det inte på ovannämnda så är det inte troligt att det existerar svenska subs. Du får nog se utan (Subsen brukar ändå suga, så det är nästan bättre att se utan) Vilka subbs laddar du ner egentligen? DivXsweden's subtitles brukar vara riktigt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vilka subbs laddar du ner egentligen? DivXsweden's subtitles brukar vara riktigt bra... Från undertexter.se En del där är ruskigt dåliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Från undertexter.se En del där är ruskigt dåliga! Jag hoppas att du inte menar min... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag hoppas att du inte menar min... Har ingen aning om vilken som är din. (Har du översatt Raw månne? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 14 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Kan någon Svara på frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Har ingen aning om vilken som är din. (Har du översatt Raw månne? ) Nej, Eddie Murphy Delirious... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Kan någon Svara på frågan? DET FINNS INGA! Nej, Eddie Murphy Delirious... Visste väl att det var nåt med Eddie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 DET FINNS INGA! Visste väl att det var nåt med Eddie Det finns ju det på kanal 5 på mån-tor kl halv sex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Det finns ju det på kanal 5 på mån-tor kl halv sex Men då får du väl leta upp svenska tv-rippar då. (Skulle inte tro att det finns några) (Undertexterna som femman köpt in släpper dom knappast på nätet) Redigerad 16 februari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Hur bränner man in undertexter till en film. Så man inte behöver program för att ha undertext? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Ingen som vet? bara så ni vet så är det ingen copyrigt film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Ingen som vet? bara så ni vet så är det ingen copyrigt film VirtualDub... med subtitle-filtret... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts