Bubbli Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag satt och läste lite i utrikesminister tråden och då såg jag att några citerat lite lagar... Vilken lag är eran favorit (eller hur man ska uttrycka sej) Kanske inte världens bästa och intresantaste topic men men... Själv kan jag inga lagar men skriv på... BTW: Med favorit menar jag den lagen ni tycker är bäst. Klaga inte på nåns lagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Hets mot folkgrupp, Mord och misshandel. De är de bästa lagarna enligt mig. Redigerad 12 februari, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Den bästa lagen som finns e självklart att i nån stad i frankrike får man inte dö... de e olagligt ja, de e sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Den bästa lagen som finns e självklart att i nån stad i frankrike får man inte dö... de e olagligt ja, de e sant Ok, vad ska dom göra om man bryter mot det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Låsa in dom i en kista och slänga ner den två meter under marken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Låsa in dom i en kista och slänga ner den två meter under marken! HaHA! den var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Man får inte döpa en Gris till Napoleon i frankrike.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Man får inte döpa en Gris till Napoleon i frankrike.. Minigrisar också????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 i en stad i USA som heter normal, får man inte göra grimager till hundar, ellere visa tänderna åt dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Heter staden Normal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Heter staden Normal? ja, det heter den. läste det där på nån sida för länge sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 I Maine i USA är det förbjudet att stiga av planet under färden - då riskerar man dagsböter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Iowa (USA) - Solarier måste varna för risken att de kan ge solbränna Louisiana (USA) - Det är olagligt att råna en bank och sedan sjuta kassören med en vattenpistol. Mississippi (USA) - Det är olagligt att köra mer än 100 varv runt stadens torg vid ett och samma tillfälle. Missouri (USA) - Det är inte olagligt att köra för snabbt. South Carolina (USA) - Det är fullt lagligt att slå din fru på tingshusets trappor på en söndag. - När du närmar dig en fyrvägskorsning i ett icke hästdrivet fordon måste du stanna 30 meter innan korsningen och avfyra ett sjutvapen upp i luften för att varna eventuell hästtrafik. West Virginia (USA) - Förbjudet att vissla under vatten. England - Alla ånglok får som högst färdas i 4 mph på vägar. ETC. Dom flesta gäller vad jag har förståt ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag har hört nåt om att det är förbjudet för kvinnor att ha skägg... Och sen var det nån helt vrickad lag i texas har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag har hört nåt om att det är förbjudet för kvinnor att ha skägg... Och sen var det nån helt vrickad lag i texas har jag för mig. Vilka lagar i texas är inte vrickade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Haha, så kul att läsa. hela Usa är vrickat ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Och sen var det nån helt vrickad lag i texas har jag för mig. Ja en är iaf : Barn vid ungefär 13 års ålder får inte äga en pistol men bör äga ett gevär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Alltså är alla lagar här seriösa? Dom är roliga som bara den iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 I Colorado får man inte åka en svart bil på söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Låsa in dom i en kista och slänga ner den två meter under marken! Jag tycker det är ett bra straff för en död människa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts