narjana Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Är det sant att man måste köpa vissa ställen och klara vissa uppdrag för att kunna köpa nya ställen? Och när jag har köpt ett nytt ställe. Äger jag fortfarande mitt gammla hideout då? Eller äger jag bara det förra? El sangria NaRjAnA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 du kan köpa nya hideout, du har dina gamla kvar.. du kan oxå köpa företag och göra uppdrag där, och när du klarat ett företags uppdrag får du pengar därifrån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
narjana Skrivet 17 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Men får man typ lön då efter varje dygn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Ungifär så ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts