Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 OfT: Jag kan ta sådana kort, bara köra via TV/Video-in OnT: Tycker det där berget är ganska kul faktiskt, man får sig ett litet skratt när man flyger över det i alla fall! Hur fixar man sådana kort? TV/Video-in, vad behöver jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Hur fixar man sådana kort? TV/Video-in, vad behöver jag? Ett TV-Kort bara kostar runt 500kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Ett TV-Kort bara kostar runt 500kr Jaha, och med tvkortet kan man ta kort och filma eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Ett TV-Kort bara kostar runt 500kr Var kan man köpa sånt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 OfT: Jag kan ta sådana kort, bara köra via TV/Video-in OnT: Tycker det där berget är ganska kul faktiskt, man får sig ett litet skratt när man flyger över det i alla fall! OfT: Är du i USA nu? Är det kul där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Azore: Ja man kan filma och ta kort med den gurfi: Nästan var som helst, köpte mitt på elgiganten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 OfT: Är du i USA nu? Är det kul där? OfT: Åker den 19:e, alltså om ungefär en vecka. Kommer nog rapportera därifrån när jag väl är där, ska filma en hel del så ni har något att se fram emot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 OfT: Åker den 19:e, alltså om ungefär en vecka. Kommer nog rapportera därifrån när jag väl är där, ska filma en hel del så ni har något att se fram emot OfT: Okej, men det stog ju förut att du skulle åka typ den 10 eller ngt sånnt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts