RavenE Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Är det ngn som vet vart det där "Berget" som ser ut som en k*k finns? Ska leta upp en bild... EDIT: Hittade tyvärr ingen bild...hoppas ni förstår vilket "berg" jag menar! Det är iof inget berg, utan....det ser helt enkelt bara ut som en k*k... Redigerad 12 februari, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Vad är det då? Jag har aldrig sett något (berg?) som ser ut som en K*K. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Inte jag heller, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Man får skriva kuk, det är ju ingen kristen sida eller något sånt.. Vad jag vet. Jag tror det berget ligger nära öde flygplatsen. Vet tyvärr inte exakt var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Buuuhäää.... :'( Minns iaf att det var en jäkla diskusion om den där bilden i det här forumet för ett bra tag sen (Innan SA kom ut iaf)...hittar ingen tråd om det...men ska fortsätta leta iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Menar ni denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Här är en bild på den som jag tog: http://www.badanka.com/upload/uploaded/Img_0006.jpg Den finns i El Castillo Del Diablo, alltså väst om den gamla flygplatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Menar ni denna? Jepp, exakt den. Jag tittade igenom San-andreas bilderna på gtasajten, och då såg jag några konstiga saker. 1) På en bild har big smoke en vit tröja. 2) På en bild har en motorcykel polis en gul/vit tröja. 3) På en bild har carl en pizza på bordet (Det är ingen scen som är före uppdragen.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Här är en bild på den som jag tog: http://www.badanka.com/upload/uploaded/Img_0006.jpg Den finns i El Castillo Del Diablo, alltså väst om den gamla flygplatsen. Det likner inte en j.... k....k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Gör det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Nej det tycker inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Nej det tycker inte jag. Har du jämnfört... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jepp, exakt den. Jag tittade igenom San-andreas bilderna på gtasajten, och då såg jag några konstiga saker. 1) På en bild har big smoke en vit tröja. 2) På en bild har en motorcykel polis en gul/vit tröja. 3) På en bild har carl en pizza på bordet (Det är ingen scen som är före uppdragen.) Typ betan eller nåt... I första trailern ser ju Sweet annorlunda ut också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Det kanske syns bättre att det är en k*k på den här bilden Redigerad 13 februari, 2005 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Har du tagit den bilden?? Isåfall hur får du så bra kvalite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Har du tagit den bilden?? Isåfall hur får du så bra kvalite Nej nej det har jag inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Nej nej det har jag inte! Okej synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Okej synd Jo, skulle vara fruktansvärt kul att kunna ta så fina kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 OfT: Jag kan ta sådana kort, bara köra via TV/Video-in OnT: Tycker det där berget är ganska kul faktiskt, man får sig ett litet skratt när man flyger över det i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag har aldrig lyckats ta riktigt så bra bilder jag kanske måste ändra kvaliten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts