Cortez Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Det finns inte en enda raplåt utan någon av de orden jag använde. Det är det som gör dom så totalt meningslösa. Det finns låtar utan de orden, det bevisar bara hur lite du vet. Sluta skäm ut dig. För övrigt i Rocklåtar, tycker jag orden "aaaaah" hör man ganska ofta. Det gör dom ganska meningslösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Det finns låtar utan de orden, det bevisar bara hur lite du vet. Sluta skäm ut dig. För övrigt i Rocklåtar, tycker jag orden "aaaaah" hör man ganska ofta. Det gör dom ganska meningslösa. "aaaaaah" är inget ord! Det är sådana saker som gör dig ganska meningslös! SLUT PÅ DETTA JÄVLA MUSIKSMAK KRIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Det här är mest på skämt. yo jag har micken, ska man hålla dicken? Kolla här jag har ett gevär. Jag sköt din bror, för han hade likadana skor, som mig, förresten är du gay? Äh, Skit samma, knulla din mamma. Ayo rappar om Gudinnor även kallade kvinnor, jag bor i betong djungeln. Mina rimm fastnar på din hjärna som limm. Dina Skor är lika fula som din mor, hon brukar mjölka kor, medans du äter snor. Du kommer aldrig förstå, du kan inte ens gå, inte ens simma, mina rimm får dig att svimma. Du är jätte-tjock hanterar dig med knivar som jag vore mästerkock. Jag sitter på toppen av hiphopen, du sköt av dig snoppen. Nu ska alliHOPA skrika och ROPA! Kung Food äger. Redigerad 13 februari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 "aaaaaah" är inget ord! Det är sådana saker som gör dig ganska meningslös! SLUT PÅ DETTA JÄVLA MUSIKSMAK KRIG! Du är fan mer meningslös. Ger ni in er i "kriget", får ni "kriget" tåla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Kung Food äger. Wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Är det de enda du vill cortez? bråka? Isåfall är du mer patetisk än jag någonsin kunnat tro! Jag höll på att tro att du var en normal människa men du är den vidrigaste person jag någonsin träffat! grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Just det Cortez , Grattis ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Är det de enda du vill cortez? bråka? Isåfall är du mer patetisk än jag någonsin kunnat tro! Jag höll på att tro att du var en normal människa men du är den vidrigaste person jag någonsin träffat! grattis! Please, patetiska jävel... Jag vill inte bråka, för övrigt var det inte jag som startade bråket idiotjävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Ni är ju patetiska... själv kör jag på "det finns två sorters musik, det finns bra och det finns dålig", har ingenting med vilken grupp eller artist som sjunger och inte heller genre'n att göra, det spelar fan inte ens roll om en svettig nörd slängt ihop en kort snutt med Trance/Techno. Genre'n gör inte en låt dålig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Jag får väl styra upp denna tråd igen... så bra jag kan:"> Eyeyey kom igen nu och sluta käfta Annars jag måste era munnar häfta Så att ni alla bara håller käften Så löser sig nog resten Gör som jag, skriv en liten patetisk rap Så blir ni populära och får applåder och klapp Så från och med nu var snälla, please Jag avslutar denna rap med: PEACE! EDIT: Håller med blaucrozz och okka spelar ingen roll vilken genre det kan fortfarande vara bra... dock finns det ju genrer som tenderar att ha flera bra låtar Redigerad 13 februari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Ni är ju patetiska... själv kör jag på "det finns två sorters musik, det finns bra och det finns dålig", har ingenting med vilken grupp eller artist som sjunger och inte heller genre'n att göra, det spelar fan inte ens roll om en svettig nörd slängt ihop en kort snutt med Trance/Techno. Genre'n gör inte en låt dålig.. Samma här. Jag lyssnar på all sorts musik, dock bestämd till fullo vad jag gillar och inte gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Haha, jag kan inte förstå varför ni hackar på Cortez när ni ger tillbaka med samma mynt. Hycklare. Jaja, jag tycker inte ni är värda att få höra mina texter.. Dels för att dom är för bra för er, och dels för att jag inte gjort någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 14 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) Ladies and Gentlemen, please do not forget this rule -> No Battling! ....or else we'll get this topic locked faster than a rabbit gets fu*ked! Redigerad 14 februari, 2005 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panda Squeeze Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Twee, Twee! Mitt namn är EmilP. Jag gillar å slåss så akta er! Om du kommer för nära så slår vi ut din hjärna. Yo yo yo, din mamma är het för hon är fet, vi tog henne första maj, o sen så rökte vi braj. Vi gillar nazzar för dem är razzar, de gillar o sloss, precis som vi YEAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Twee, Twee! Mitt namn är EmilP. Jag gillar å slåss så akta er! Om du kommer för nära så slår vi ut din hjärna. Yo yo yo, din mamma är het för hon är fet, vi tog henne första maj, o sen så rökte vi braj. Vi gillar nazzar för dem är razzar, de gillar o sloss, precis som vi YEAH! What tha.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Twee, Twee! Mitt namn är EmilP. Jag gillar å slåss så akta er! Om du kommer för nära så slår vi ut din hjärna. Yo yo yo, din mamma är het för hon är fet, vi tog henne första maj, o sen så rökte vi braj. Vi gillar nazzar för dem är razzar, de gillar o sloss, precis som vi YEAH! Haha! Dom är så otroligt fula! Ni har ingen humor gubbar eller så har ni helt enkelt inte hängt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) Haha! Dom är så otroligt fula! Ni har ingen humor gubbar eller så har ni helt enkelt inte hängt med. Jag hittar inte klippet!! Ahh!! [youtube-old]3tZLWHCjJMo[/youtube-old] Yay! Redigerad 1 december, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Haha, killen till höger med keps är Myggan och han går på samma linje som jag (fast en årskurs lägre) och vi sätter på videon med skapligt högt ljud med jämna mellanrum och får honom att rodna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 hehe här är en text som jag och en kompis slängde ihop på en rast i skolan då vi hade tråkigt "Jag gillar att rappa I skolan ska man jobba Men vi vill slappa Eleverna vi gillar mobba men det får ni fatta Idag är det gympa Läraren är snygg Jag gillar hennes rumpa Nu var jag stygg Nu får jag dumpa Idag är det musik Det tycker jag är 'fun' Det är min lyrik Musik, det enda jag kan Jag gillar att rappa I skolan ska man jobba Men vi vill slappa Eleverna vi gillar att mobba Men det får ni fatta" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts