don_salvatore87 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Okej, saknar en sån här raptext topic! Men skapade bara denna för att skriva texter om andra saker än att dissa folk! SO NO RHYMES ABOUT OTHER MEMBERS! Hoppas nu ingen mod låser denna för att detta är ju ingen Rap Box där man battlar mot andra utan här ska man skriva oberoende texter om andra saker Regler: - No battling - No rhymes about other members - Inget oetiskt Aja, hoppas att denna tråden kan vara öppen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Riding in my Ford Excursion customized , its my own version fully loaded with a big V8 I wanna hit the gas, i just cant wait I feel the power push me forward pass the compacts, the speed is increasing Turn on the Ac, the air is freezing But then i see a cop Im forced to stop with a big speeding ticket in my hand i drive slowly because of the cops demand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Bara jag som tycker att det är jävligt onödigt att göra en topic om BARA rap texter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Bara jag som tycker att det är jävligt onödigt att göra en topic om BARA rap texter ? Don't start the war! "Rock är bäst" "Idiot, rap är bäst" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Riding in my Ford Excursion customized , its my own version fully loaded with a big V8 I wanna hit the gas, i just cant wait I feel the power push me forward pass the compacts, the speed is increasing Turn on the Ac, the air is freezing But then i see a cop Im forced to stop with a big speeding ticket in my hand i drive slowly because of the cops demand Cool, har du kommit på den HELT själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Don't start the war! "Rock är bäst" "Idiot, rap är bäst" Nopp jag vill inte starta något krig Men varför en Topic med bara rap texter ? Här kunde väl lika gärna man posta Rock texter ? eller Dansbands texter eller vad som helst ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Men varför en Topic med bara rap texter ? Därför att titeln är rap texter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Därför att titeln är rap texter Haha ok får väl nöja mig med det svaret då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Yo my niggah, wazzup with the muddafukking money and bitch, niggga, money figth me, respect, money, nigga, kill, gun, yeah, nigga, wazzup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 ... Lägger lite rader för att visa min talang- istället för att battla och kasta skit på varann- tuggas, sväljs och skits ut i avlopp- det reflekterar nog detta lilla halvår som har gått..- ..sen jag blev medlem ..på denna sajten- att ens försöka bli populär .. är som att ramla till marken- jag kutar in på sajten med ett dunderladdat vapen- och skrattar åt dom som underskattat saken!- här får du en kick i baken, det lär nog behövas- förstå mitt budksap... jag är här för att störa!- jag dör för att förbröda, mördar för att döda- för jag och xtreem vi gör oss faktiskt hörda- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 ... Lägger lite rader för att visa min talang- istället för att battla och kasta skit på varann- tuggas, sväljs och skits ut i avlopp- det reflekterar nog detta lilla halvår som har gått..- ..sen jag blev medlem ..på denna sajten- att ens försöka bli populär .. är som att ramla till marken- jag kutar in på sajten med ett dunderladdat vapen- och skrattar åt dom som underskattat saken!- här får du en kick i baken, det lär nog behövas- förstå mitt budksap... jag är här för att störa!- jag dör för att förbröda, mördar för att döda- för jag och xtreem vi gör oss faktiskt hörda- Fan va härlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 ... Lägger lite rader för att visa min talang- istället för att battla och kasta skit på varann- tuggas, sväljs och skits ut i avlopp- det reflekterar nog detta lilla halvår som har gått..- ..sen jag blev medlem ..på denna sajten- att ens försöka bli populär .. är som att ramla till marken- jag kutar in på sajten med ett dunderladdat vapen- och skrattar åt dom som underskattat saken!- här får du en kick i baken, det lär nog behövas- förstå mitt budksap... jag är här för att störa!- jag dör för att förbröda, mördar för att döda- för jag och xtreem vi gör oss faktiskt hörda- Haha, du rimmar ju extremt bra du. (.....) Jag orkar inte skriva några rap texter här nu, det är väl bättre om man lägger upp låtar tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Haha, du rimmar ju extremt bra du. (.....) Jag orkar inte skriva några rap texter här nu, det är väl bättre om man lägger upp låtar tycker jag. Tack HOWHOW för en extremt bra kommentar jag har sysslat med "rap" i typ 1 månad och har inte heller skrivit nåt på ett halvår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Yo my niggah, wazzup with the muddafukking money and bitch, niggga, money figth me, respect, money, nigga, kill, gun, yeah, nigga, wazzup DJ! Spin that shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Tack HOWHOW för en extremt bra kommentar jag har sysslat med "rap" i typ 1 månad och har inte heller skrivit nåt på ett halvår Om du ska lägga upp nåt får du ju tåla lite kritik, även om det inte var bra kritik.. Plus att jag tog för givet att du var oseriös, för det lät faktiskt så på det du skrev. Men det är bra att du inte rimmar flerstavigt typ "Jag äter gröt du är söt göt. " Du kanske blir bättre sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Yo my niggah, wazzup with the muddafukking money and bitch, niggga, money figth me, respect, money, nigga, kill, gun, yeah, nigga, wazzup Det är så roligt med folk som inte ens har lyssnat på en raplåt, uttalar sig om hur han tror det låter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ey yo mannen ! Wazzapp , niggas yoyo ma hoZeesz I slap em ! my Dawgs is ma homies i Shoot da co00ps !!! yoyoyoyo Niggas wiggas yoyoyoyo ooo I Fuck ma manager and he's a guy ! yeash I like it hard ! yoyoyo you know ma Cars,ma houze , ma hoezessz , ma MoneyYY !! yyooyoyoyoy NiggZZZ from tha h0000000d ! yoyoyoyoyo i slap ma hoeeeeZzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Det är så roligt med folk som inte ens har lyssnat på en raplåt, uttalar sig om hur han tror det låter. Sånn är Weener... Fördoms full dandan da precis som Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Här kommer en text som ni säkert hört om ni tankar fittan sticker fram från dc++ "Jag går på stan, du går breve plötsligt de blixtrar till å va får jag se? jo en nyckelrepnings bimbograbb Ja då blir jag genast snabb som skabb Fittan sticker fram, fittan sticker fraam, hård å hårig, hård å hårig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 " Ey yo, jag heter faktiskt Eddie jag har skrivit detta själv med papper och penna. Hej du du vet du vill känna mig såklart, du vet det är såhär som jag fått ett skvatt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts