tommy killer Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) På den här kartan finns platsen markerad var vortexen eller som vissa kallar svävaren finns. Ps de andra nr e inge ting att titta på. Redigerad 12 februari, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Den ska ligga vid en brygga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Varför startade du denna tråd? Det finns en gammal tråd där någon frågar om var svävaren finns och då svarade jag och många andra om var det fanns svävare. Jag tog upp det stället. == Gammalt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Men alla visste inte exakt var det var du sa det. Så jag visade det på kartan för att vara exakt till alla ny medlemar här på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Men alla visste inte exakt var det var du sa det. Så jag visade det på kartan för att vara exakt till alla ny medlemar här på gtasajten Jag hadde också en karta, så spela inte som du har sökt upp tråden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag hadde också en karta, så spela inte som du har sökt upp tråden!! Det var ett jävla tjafs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Det var ett jävla tjafs! Exakt, det är väl bara bra att visa igen om nån jävel glömt var den finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Är det verkligen så farligt med en extra tråd om det? Killen vill bara vara schysst och visa var den finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Är det verkligen så farligt med en extra tråd om det? Killen vill bara vara schysst och visa var den finns. Ja precis det är ju det jag menar. Ett forum finns ju till för att man ska få reda på saker och utbyta åsikter, om ingen nånsin frågade nåt skulle det ju dö ut ganska snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ja precis det är ju det jag menar. Ett forum finns ju till för att man ska få reda på saker och utbyta åsikter, om ingen nånsin frågade nåt skulle det ju dö ut ganska snabbt. Det var det som var grejen!! Ingen frågade och det var redan många som hadde frågat för länge sedan och de fick svar!! Sök på svävare så får ni se!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Det var ett jävla tjafs! Vi har redan rett ut tjafset på våra msnar. Men tack för stödet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Vi har redan rett ut tjafset på våra msnar. Men tack för stödet. Det var till de som blev sura på mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Det var till de som blev sura på mig! Jag tror ingen blev sur på dig, vi ville bara utbyta lite åsikter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag tror ingen blev sur på dig, vi ville bara utbyta lite åsikter Det tror inte jag heller, bara utryckte mig lite fel, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Det heter ínte voret utan *VORTEX* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Vet skrev bara fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vi har redan rett ut tjafset på våra msnar. Men tack för stödet. HAHAHAHAHA... alltså jag stöttade inte någon.. jag hade bara jävligt tråkigt och meningen "det var ett jävla tjafs" skrev jag för att jag hade sagt det hela dagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts