Emmet Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Har precis fott polis kläderna av barbara men om ja dör me dom på så försviner dom och man skulle väll kunna komma in på milätär området me dom oxå? Så kan nån berätta va de e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Nej nej och åter nej........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Har precis fott polis kläderna av barbara men om ja dör me dom på så försviner dom och man skulle väll kunna komma in på milätär området me dom oxå? Så kan nån berätta va de e? Om dom försvinner så kanske du inte har sparat eft. du har fått kläderna.. eller. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Dör jag med någon av mina suits så har jag inte på mig den när jag börjar vid sjukhuset, men den finns ju fortfarande kvar vid sparningsstället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Dör jag med någon av mina suits så har jag inte på mig den när jag börjar vid sjukhuset, men den finns ju fortfarande kvar vid sparningsstället. Jaha JAg trodde att dom HELT FÖRSVANN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jaha JAg trodde att dom HELT FÖRSVANN. Okej, nej de finns kvar i garderoben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jaha JAg trodde att dom HELT FÖRSVANN. LOL, ja tror du kan allt fast du låtsas att du inte kan, moget av dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 HahahahahhahaAHHAHAAHHAHHAHAHAHHAHAH! Okej inga större reaktioner nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts