Andromada Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Hej, Jag byter en Half life 2 Gold Premium pack konto till habbo konto. Du måste ha en giltig cs 1.6 cd-key för att din användar konto ska fungera att spela med alla spel. Annars om ni inte har nån cs 1.6 cd-key kan ni bara spela Half Life 2 Singleplayer eller andra single player. Om ni inte har cs 1.6 cd-key kan inte lira online bara single player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Det följer inte med en cs"1.6"cdkey med Half-Life2goldpack. Och jag vet inget om något sorts Half-Life Goldpack, bara Half-Life G.O.T.Yedition och Generationspack. Är det inte bara lättare att köpa hl-generations för typ 100 ;- och få med HL1 och alla expansioner + cs? För att vara ärlig tror jag inte att någon vill byta ett spel mot ett konto i något mysko onlinespel där man kan skapa egna accounts när man vill utan att betala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag lovar att jag är seriös, man kan spela alla spel till och med Day Of defeat source!! Kan skicka screenshot om ni inte tror!!! Vill ha en habbo konto med full rum! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Pm:a mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Finns en *edit*knapp du kan använda istället för dubbelpost. För övrigt är DayofDefeatSource inte släppt ännu och om du kan spela det nu så har d utroligtvis en olaglig betaversion. Vilket gör det hela ändå mer oseriöst. Och screenshots kan ju iofs vem som helst hitta på nätet. Du skulle ju kunnat ta en bild från steampowereds hemsida eller dylikt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Ok, ska creata en gtasajten konto ok? Ska heta Gtasajtenandromada Ska skicka screenshot http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/gtasajtenandromada.JPG Redigerad 12 februari, 2005 av Andromada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Uhm ?... avråder dig från att använda samma cdkey på två konton då cdkeyn då kommer inaktiveras till du skickat ett bevis på att det är din cdkey, dvs ditt fodral med cdkey på till steampowereds huvudkontor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Uhm ?... avråder dig från att använda samma cdkey på två konton då cdkeyn då kommer inaktiveras till du skickat ett bevis på att det är din cdkey, dvs ditt fodral med cdkey på till steampowereds huvudkontor. Nån som vill byta habbo konto mot steam half life 2?? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/gtasajtenandromada.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ja, 5kr på att du använder SiX-Steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ja, 5kr på att du använder SiX-Steam? Nä, det är inte six-steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Nä, det är inte six-steam Näne inte alls... Då är det väl någe annat warez-shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Vad är habbo? :S jobbigt med storbokstav gejjen jag glömmer det alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Busted, du använder en metod för att exploita steam, alltså warez. Och nu undrar ni, "Hur fna veth an det?" jo, eftersom steam har fixat exploitsen så får man ticket error om man itne har ett account med en riktig cd-key registrerad! *REPORTED* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Nehä??? Det är inte ens min fil. Fick det från en kompis och skulle fixa habbo Redigerad 12 februari, 2005 av Andromada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Nehä??? Det är inte ens min fil. Fick det från en kompis och skulle fixa habbo Installera något av de där spelen då så vi kan se att det funkar? Nåväl. Habbo är något extremt muppat onlinespel som finns typ på www.habbohotel.com eller någon liknande url. Man har nån gubbe som bor på hotell som flummar man runt och "låtsas" jobba på olika ställen. Man kan egentligen säga att det är ett msn där man kutar runt i ett dumt hotell med folk som larvar omkring som feta fjortisar eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ta bort tråden tack helt meninglös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag får också steam ticket, och måste bara starta om steam. Och min cdkey är köpt. Så...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 AARGH BYT SIGNATUR! dessutom.... [fyll i allmänna elakheter här] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts