Plutonium_Man_91 Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Tja! Jag har en Razer mus till min dator och den funkar perfekt men det gjorde den inte direkt utan jag fick sitta att hålla på att installera patchar och skit och för dom som har samma problem som jag hade så finns hjälpen här..... det som blir problemet när man får det så kallade "felet" är att sensen är typ 10 och den går inte att sänka...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Hmm För mig funkade det utmärkt behövde bara sänka sensen. Förresten så blev det sämre för mig med drivrutinerna :S Sidoknapparna slutade att funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Min razer diamondblack brukar funka men innan så låste den sig och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts