Jump to content

Tänker du köpa det?


Pollmannen
 Share

Tänker du köpa det nya "Zelda"-spelet?  

48 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag kommer kanske köpa det. Men då måste jag även köpa en GC som jag länge har funderat över. T

ill min N64 har jag både Ocarina of Time och Majoras mask. Ocarina of time har jag räknat ut att jag har spelat igenom 12 gånger(klår du det Arman?). Dom gammla nes spelen har jag bara spelat hos kompisar och gameboyspelen har jag aldrig ens rört. Windwaker har jag spelat i en spelbutik i tio minuter. Av vad jag fick känna av från det spelet var det att det var det näst bästa Zelda spelet till någon nintendo konsoll någonsin. Men det var för något år sedan nu och jag har inte köpt någon GC nu. Jag ska nog önska mig en i födelsedagspresent.

Och du nämner inte ens det absolut bästa Zelda spelet. ALTTP borde ALLA ha spelat. Det är ju så otroooligt bäst! Men men, fick en GC av min flickvän i julklapp så jag ska definitivt köpa nya Zelda när det nu kommer.

Håller för övrigt på att klara OOT på GC just nu. Har börjat med det många gånger, men aldrig orkat spela klart. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Röstningen är nu avslutad och jag har bestämt resultatet som följer:

Ja [ 10 st ] [27.78%]

Kanske / Osäker [ 7 st ] [19.44%]

Nej [ 19 st ] [52.78%]

Total röster: 36 st

------------------------------------------------

Utvärdering och analys: Efter att det skapats en undersökning om hur många som kan tänka sig köpa det nya "The Legend of Zelda"-spelet, tyckte den största delen av de röstande att dem inte ska köpa detta spel...

PS: Det är så här Pollmannen fungerar... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...