Guest Cyper Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Många säger att spelet typ kan pajja om man fuskar för mycket, är det SANT?? Jag VILL veta detta!Och villka effekter kan det bli med för mycket fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Enda bieffekten av att fuska är att det förstör hela glädjen med spelet och att om du skulle råka spara med "all peds go crazy" eller liknande igång kan du inte få bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Fuska tycker jag går bra efter 100% men innan det "förstör" det bara spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ja, jag har fuskat för mycket så när jag ska göra uppdraget "Madd Dogg" så buggar det sig och han hoppar under filmen innan man börjar uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag kunde inte gymma eller dejta Michelle på ett tag, möjligtvis för att mina kompisar hade fuskar, men det kan vara en vanlig bugg också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PythoN Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag fuskar ofta men inget händer för mig .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag evt inte men om man har tillräckligt ont i magen så kan man få rabies.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PythoN Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Barnsligt....men alltid bra o veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Det buggar sig mer när man fuskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (Kanske lite offtopic men har fortfarande med ämnet fusk att göra) Har inte riktigt fått svar på min fråga om man kan klara 100% vid användning av fusk? Igentligen är det väl rätt så ointressant för min del då jag inte fuskar men skulle ändå vara kul att veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Tror inte man kan få 100% om man fuskar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jo det blir nåt konstigt när man fuskar, det blir suddig grafik, och dåligt upplevelse och så finns det mer buggar. Men när man har klarat 100% så blir allt normalt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (Kanske lite offtopic men har fortfarande med ämnet fusk att göra) Har inte riktigt fått svar på min fråga om man kan klara 100% vid användning av fusk? Igentligen är det väl rätt så ointressant för min del då jag inte fuskar men skulle ändå vara kul att veta. Jo man kan få 100%, har prövat det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jo det blir nåt konstigt när man fuskar, det blir suddig grafik, och dåligt upplevelse och så finns det mer buggar. Men när man har klarat 100% så blir allt normalt igen. Hörrö din skojjare gör inte dubbelpost och det är itne alls sant som du säger.. man kan fuska hur mycket som helst utan att det händer något speciellt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Hörrö din skojjare gör inte dubbelpost och det är itne alls sant som du säger.. man kan fuska hur mycket som helst utan att det händer något speciellt . Ja har ju väl prövat det, tog min 100% fil och jämförde den med en gammal fusk fil som var typ 60%, och så var skillnaden mellan de att den gamla filen hade alldeles för suddig grafik, det kanske inte hände dig, men vem vet, det kanske är så . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts