Arvid Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Jag såg precis att SVT ännu en gång ändrat loggon uppe i högra hörnet av TV-bilden... När skedde denna förändring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Jag såg precis att SVT ännu en gång ändrat loggon uppe i högra hörnet av TV-bilden... När skedde denna förändring? FEL D HAR VARIT ALLTID NÄSTAN FAST DOM HAR INTE HAFT DEN I HÖRNET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 FEL D HAR VARIT ALLTID NÄSTAN FAST DOM HAR INTE HAFT DEN I HÖRNET Fel? Jag skrev att loggon i TV-bilden har ändrats, förut var det bara en etta och ingen blomma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Jag såg precis att SVT ännu en gång ändrat loggon uppe i högra hörnet av TV-bilden... När skedde denna förändring? Jag såg också det. Dom måste ha bytt idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 FEL D HAR VARIT ALLTID NÄSTAN FAST DOM HAR INTE HAFT DEN I HÖRNET inte varit i hörnet?....har den då varit i mitten av TV rutan utan att någon har reagerat?....hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Den har jag sett innan tror jag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 jag har inte heller sett det... men jag ser ju inte så mycket på stv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Var inte inte typ faddergala eller nått igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 nej det va det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Var inte inte typ faddergala eller nått igår? Det var ju för en vecka sen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Det var ju för en vecka sen!! Snacka om att ha koll på läget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 den nya logon är lite små störande tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Jag såg också den där blomman idag, onödigt iof, tar bara upp större del av skärmen till ingen nytta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 W0RD to that!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Har ni sett deras nya trailors då?? Någon töntsjöman som skriver svt med fingrarna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 undrar hur det går för svt. dom kanske måste lägga ner en kanal... (jag sa inte att dom kommer gjöra det, jag bara tyckte!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Dom ska ju starta en ny barnkanal den 23 december. Sen läste jag i Aftonbladet att Disney också starta en barnkanal, i februari. En av dom får säkert lägga ner iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 AAAA... barnprogramen tar över världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Snacka om att ha koll på läget! Jag kollar aldrig på svt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 (redigerad) Dom ska ju starta en ny barnkanal den 23 december. Sen läste jag i Aftonbladet att Disney också starta en barnkanal, i februari. En av dom får säkert lägga ner iaf. SVT Barnkanalen startar den 23 December på Comhem, Boxer och på alla Canal Digital abonnemang. Den kommer ersätta SVT Extra som finns där nu. SVT Extra kommer sändas på helger och de tider som barnkanalen inte sänder på vardagar. Disney Channel kommer Viasat börja sända under första kvartalet. Det är ingen ny Disney kanal den finns redan sedan tidigare på Astra och Hotbird men inte på svenska. Jag tror inte någon av dom lägger ner för det brukar vara så att om man har Canal Digital har man inte Viasat eller tvärtom. Sen har ju Disney Channel sändningar över hela Europa och SVT Barnkanalen endast i Sverige så om det är nån som lägger ner är det nog SVT Barnkanalen men om dom gör det bryter dom ju sitt nyårslöfte för år 2002 Redigerad 19 december, 2002 av anders2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts