P-C Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) ... Redigerad 11 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Tack för informationen, dock så är jag inte medlem där. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Varför skulle han göra det? Och Varför varför varför hur funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) *GONE* Krax och jag ahr slutit tillfällig fred Redigerad 11 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Heh? Säjer mig ingenting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Fram med krax! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Jag har precis gjort värsta grymma serien på garrysmod och skulle bli medlem där och lägga upp den! Tur att man läste det här först... kommer typ posta den i garrysmod topicen snart. Ädit: Kolla på min serie nu! Redigerad 11 februari, 2005 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Tack P-C! Inte för jag är medlem då men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Så stick genast därifrån! Krax har lagt upp ett spyware som aktiveras när man går in.. den kollar efter lösenord och sånt! fett läskigt han bannade mig nyss för att jag hittade den... gå aldrig in där igen om ni är rädda om era lösenord Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Så stick genast därifrån! Krax har lagt upp ett spyware som aktiveras när man går in.. den kollar efter lösenord och sånt! fett läskigt han bannade mig nyss för att jag hittade den... gå aldrig in där igen om ni är rädda om era lösenord LOL.. ja jag sprider viruset cpaware.trojan akta er nae.. men om ngn av er vill ha loggen på msn.. så kan ni kolla.. pc dampade bara för att han ej fick vara admin längre Redigerad 11 februari, 2005 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) *GONE* Redigerad 11 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) <B>ALLT VAR EN LÖGN</B> Redigerad 11 februari, 2005 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts