algeo Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Sj har jag nog typ 2-4 gånger om dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Haha, denna tråd prickade du verkligen in... Jag har den på, när jag vill spela. Det växlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Aldrig, har inte ens nått.. Kan någon mod flytta denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Olika. ibland 10 gånger, ibland aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 I genomsnitt; kanske nån tiondels minut om dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Okey jag medger att detta var en jätte-onödig poll men jag gjorde den bara för att pröva göra en poll ,har aldrig gjort det förrut.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Vote: 1-2 ggr om jag ahr den på så har ja den på sen ja komemr hem tills ja går o lägger mig, fast ja har den pausade nästan hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Haha, denna tråd prickade du verkligen in... Jag har den på, när jag vill spela. Det växlar. Same here. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Ibland har jag inte på den och ibland så har jag. Det är inte så att jag har några tvångstankar om hur mycket jag ska använda min ps2:a. Det är för fan klart att det är olika från dag till dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Har den också på när jag spelar men just nu är det 0 gånger dagligen. Har inte orkat spela. Jo jag ser på film ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Null vote... Dåliga svar helt enkelt.. mitt fanns alltså inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts