lulle Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Hej! Jag köpte WoW idag (jävla bra spel) men jag undrar 2 saker? 1. Var kan man hitta Wax stick eller vad det hette, det e ett uppdrag det står att konolmer eller vad dom heter (gruvarbetarna) ska ha det men dom har bara candle........ Denna fråga är speciellet för er som är humans. Uppdraget finns i Goldshire (har för mig att det hette goldshire) i typ tavern liknande huset. 2 vilken server spelar du på, vad heter du, och vem är du ond, god human taur eller vad är du? Jag heter Saatan och är paladin/human. kommer inte ihåg vad servern hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Hej! Jag köpte WoW idag (jävla bra spel) men jag undrar 2 saker? 1. Var kan man hitta Wax stick eller vad det hette, det e ett uppdrag det står att konolmer eller vad dom heter (gruvarbetarna) ska ha det men dom har bara candle........ Denna fråga är speciellet för er som är humans. Uppdraget finns i Goldshire (har för mig att det hette goldshire) i typ tavern liknande huset. 2 vilken server spelar du på, vad heter du, och vem är du ond, god human taur eller vad är du? Jag heter Saatan och är paladin/human. kommer inte ihåg vad servern hette. Ska finnas i gruvorna i goldshire.. men prova o ta upp candle och se om det typ står candles: 1/8... för i ett uppdrag gör en kille 5 st wax sticks av dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Hmm, varför skapade du en ny tråd om WoW när du redan gjort en annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts