Kaboom Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Denna modifikation gör så att du kan ändra bilarnas handling i spelet: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=176877 (Engelska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LittleGuna Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Wow. That is very helpfull, I love changing the speed of helicopters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Nån som vet om det finns nån länk till den som fungerar för mig så fungerar den inte =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Funkar inte för mig heller... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Fan jag som behöver den nu... har installerat om vc för det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Lägger upp den här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Lägger upp den här: Hey! You're allright! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Tack så jävla mycke eltligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Verkar inte funka ... >.< You have to setup the dll launcher in order to use this mod. For more information visit: http://gtareactor.justgamers.de/squiddy/ Extract the Handling_Editor.dll into your vice city root directory and add handling_editor; to your common.cfg 1. Vart får man tag på "Dll Launcher" ? Det går inte med hans hemsida, på sidan finns det bara en link till setup, men den går ej. 2. Ska man lägga till samma fil i common och i rooten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts