Mathias Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Det där får jag kolla på idag efter skolan. Har nån jävla öppen skola som slösar bort min lördag när jag kunde ha varit hemma och kört SA ....hemma nu... haha kollaede på dem det var ju på riktigt då fanns det en myth som va äkta och san iallafall Redigerad 12 februari, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Öppet hus menar du+ det har jag me ibland på min skola. Det e överjobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Öppet hus menar du+ det har jag me ibland på min skola. Det e överjobbigt. Varå måste ni gå i skolan på lördagar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Varå måste ni gå i skolan på lördagar?? Ibland kan den skola man går i ha öppet hus, alltså att andra personer utanför skolan får komma och titta och se hur allt är och vad man gör och så bla, vi hade det på Fordon en lördag och då skulle alla i klassen vara där under några timmar, men vi fick ledigt en annan vanlig skoldag istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Apropå döda kroppar... ges det någon förklaring på gravarna vid Catalinas stuga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Apropå döda kroppar... ges det någon förklaring på gravarna vid Catalinas stuga? Inte vad jag vet, skulle vara kul att få reda på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag har sett dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Hon är en mördare ... Humörväxling : :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Hon är en mördare ... Humörväxling : :'( Jaha, var får man reda på det? Jo humörväxling har hon verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Asså ligger det Döda kroppar ute i öknen ?! Jag har tror jag inte sett dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Asså ligger det Döda kroppar ute i öknen ?! Jag har tror jag inte sett dom... Ja, de ligger i liksäckar i en håla vid den gamla övergivna flygplatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ja, de ligger i liksäckar i en håla vid den gamla övergivna flygplatsen. Ser man huvudet eller sj.a kroppen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Läste det på nån guide..där stog det att hon är en mördare...och att hon skulle komma tillbaka i nästa gta och försöka mörda Carl , tommy eller vem man e Humörväxling : :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ser man huvudet eller sj.a kroppen ? Nej, de ligger instängda i säckarna, kolla min bild jag tagit som finns på någon av de andra sidorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jaha d var liken , man såg inte så tydligt..trodde d var skuggan till något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Läste det på nån guide..där stog det att hon är en mördare...och att hon skulle komma tillbaka i nästa gta och försöka mörda Carl , tommy eller vem man e Asså R* har ju sj. sagt att dom inte ska göra något mer GTA-Spel för dom har gjort sitt.. Liberty City, Vice City och San Andreas. Men det kommer ju komma flera spel som LIKNAR GTA men inga GTA-SPEL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Nej, de ligger instängda i säckarna, kolla min bild jag tagit som finns på någon av de andra sidorna. Lägg upp bild hära.. SNÄLLA ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jodå dom har sagt att dom kommer göra kanske ett nytt , men isf kommer det till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Lägg upp bild hära.. SNÄLLA ! Bilden jag tog finns på den första sidan i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 ..titta på första sidan i denhär topicen. bilden finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts