Mathias Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Är det någon som har sett dem stora hålen med liksäcker som sägs ligga i El Castillio Diablo? jag läste om detta på en gta sida ngnstans där dem hade bekräftat och avslöjat myther Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Nej jag har inte sett till något sånt. Vart mer exakt läste du om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag kommer ej ihåg men jag kan leta lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Skicka en karta så ringar jag in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag har läst om det, men inte orkat leta upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Ligger det inte mellan Area 69 och den gamla flygplatsen flygplatsen i Las Venturras. Det ska även finnas en Bobcat där tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag kan inte lägga upp bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Japp bobcarten har jag sett bredvid hålet med en massa säckar. Hände när jag störtade med min hydra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Bara så alla vet så menar jag inte kyrkogården Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Bara så alla vet så menar jag inte kyrkogården Jag tror all vet det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Ingen som kan lägga upp karta med inringad plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Ingen som kan lägga upp karta med inringad plats? Kör från Area 69 mot den där gamla flygplatsen så ser du säkert, jag själv har inte kommit så långt så jag kan inget hjälpa har PS2 å TV i syrrans rum, max 1 timmes spelande per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Kan ingen va er som säger er veta säga mer exakt eller visa på en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Vilket tjet måste jag säga.. Fråga kan lägga upp bilb på dom.. Redigerad 11 februari, 2005 av MJ_THE_GAMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Tog en mycket dålig bild på det: http://www.badanka.com/upload/uploaded/Img_0019.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Det var ett tag sen man var inloggad här nu... har bara "hängt" på sp:s forum... kanske eftersom snart alla gta ämnen har leggat uppe redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Det var ett tag sen man var inloggad här nu... har bara "hängt" på sp:s forum... kanske eftersom snart alla gta ämnen har leggat uppe redan? SP:s forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts