KalleR Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Jag ser fram emot nya bilder på din 855:a! ska bli! tack för alla komentarer föresten utan dom hade jag aldrig orkat fortsätta såhär ser den ut just nu: Redigerad 13 februari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Min kommande projekt! SKa ta bort kolfibret! http://img201.exs.cx/img201/3134/a4uuspann15qx9eh.th.jpg Edit: Kolfibret e borta!! http://img205.exs.cx/img205/5295/a4uuspann15qx8ze.th.jpg Redigerad 13 februari, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Är photoshop elements 2.0 bra för bil modding?? och vet någon någon bra sida som kan hjälpa mig att modda bilar i adobe photoshop Elements 2.0?? (Gärna en sida på svenska för mitt Photoshop är på svenska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Jag gjorde ett nytt försök efter att ha läst massa turtorials. @Kalan: Jag gjorde exact som du sa men det blev in lika fint som din. Edit:Fick spara den i paint så det blev dålig kvalitet. Edit2: Glömde att säga vad jag bytte ut *Side Skirts *Blå Neon(helt keff) *Ändrade fram ljus *Fönster Toning *Min Signature logo som dekal. Redigerad 13 februari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) En bild jag gjorde för länge sen då jag var någurlunda på att modda edit: glömde bilden Redigerad 13 februari, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Jag gjorde ett nytt försök efter att ha läst massa turtorials. @Kalan: Jag gjorde exact som du sa men det blev in lika fint som din. Edit:Fick spara den i paint så det blev dålig kvalitet. Edit2: Glömde att säga vad jag bytte ut *Side Skirts *Blå Neon(helt keff) *Ändrade fram ljus *Fönster Toning *Min Signature logo som dekal. Ett tips är att när du suddar ut områdena där neonet inte ska synas är att minska flödet till typ 10% på suddigummet. Då ser det mycket bättre ut! KalleR, mycket snyggt! Dessutom tror jag att mitt projekt är färdigt nu. Orkade inte byta fälgar, eller rättare sagt så kan jag inte hitta några i samma vinkel. Och, ja, det är Ferrarifälgar. Saker ändrade på bilen: Sänkt Omlackerad Tonade rutor Vinge Kolfiberhuv Kolfiberbackspegel Nya fälgar Neon Luftintag på sidan Andra kjolar Ny bakspoiler Regneffekt pålagd Kromade lysen Redigerad 13 februari, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Ett tips är att när du suddar ut områdena där neonet inte ska synas är att minska flödet till typ 10% på suddigummet. Då ser det mycket bättre ut! KalleR, mycket snyggt! Dessutom tror jag att mitt projekt är färdigt nu. Orkade inte byta fälgar, eller rättare sagt så kan jag inte hitta några i samma vinkel. Och, ja, det är Ferrarifälgar. Saker ändrade på bilen: Sänkt Omlackerad Tonade rutor Vinge Kolfiberhuv Kolfiberbackspegel Nya fälgar Neon Luftintag på sidan Andra kjolar Ny bakspoiler Regneffekt pålagd Kromade lysen OMFG NICE!! fast du har inte tänkt på att neonet brukar lysa upp skuggan lite mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Fan ingen som diggar min bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Gjorte en snabb test. -Ny sidobumper -Testa karbon lock (: -Sänkning http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/hyundai.gif Redigerad 13 februari, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Fan ingen som diggar min bil Jo, jag, solklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Fan ingen som diggar min bil Blev du förvånad eller? @KalleR: Mycket snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Kung food, jag tror varken neonen sprider sig så långt ut eller syns så tydligt i solen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 @ KalleR: Du är min bilmodsgud! Har börjat lite själv, asså göra nytt kjolpacket, spoiler, m.m. helt själv, men än så länge ommer jag inte i närheten av ditt! Kan du ge oss "normala" några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) @ KalleR: Du är min bilmodsgud! Har börjat lite själv, asså göra nytt kjolpacket, spoiler, m.m. helt själv, men än så länge ommer jag inte i närheten av ditt! Kan du ge oss "normala" några tips? Tackar det finns igentligen inga bra tips att ge förutom att öva! studera orginalbiler på hur ljuset ligger och sånt... så jobbar du mkt med svart och vitt på låg opacitet för att få fram skuggor och highlights Redigerad 13 februari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Lust att berätta lite om hur man gör egna kjolar och sånnt? Älskar runda mjuka saker (: (Nu får ni ta och kommentera min bil!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 . xPics: läs mitt förra inlägg, och kom gärna med frågor så ska jag göra mitt bästa för att svara på dom, men att berätta hur man gör är svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Fortsatte testa, nu med volvon som tidigare setts. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/volvo.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Gjorde om en WV Jetta lite hastigt (min tredje omgjorda bil ) Före http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/Volkswagen_Jetta_org.jpg Efter http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/Volkswagen_Jetta_mod.jpg Redigerad 15 februari, 2005 av Kurby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Skulle passa med lite fetare fälgar..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Skulle passa med lite fetare fälgar..! Ja, det kunde jag nog ordnat iförsej. Detta var min första bil som jag bytt fälgar på och jag blev rätt nöjd faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts