vinnecool Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Jo, du får vara med. Förslag på namn till tråden? Från bil till bil! extrem modding! Redigerad 12 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Håller på med en Infiniti G35, ser kolfibret bra ut eller ska jag ta bort det? OBS! Bilen är inte färdig ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Mycket snyggt, men det är något med fälgarna som inte passar in, ang kolfibret så borde du spegelvända det oxå så de bli streck åt andra hållet oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 @ Tackleberry: Det låter som en bra idé, men vi har kört så redan förut, för länge sen om jag minns rätt? Sen hade jag en annan idé, men jag vet inte hur bra den är.... Man väljer en bil, sen turas man omatt lägga till detaljer på den, så att alla har gjort något Vet inte hur det låter, så ös på med kritik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Sen hade jag en annan idé, men jag vet inte hur bra den är.... Man väljer en bil, sen turas man omatt lägga till detaljer på den, så att alla har gjort något Vet inte hur det låter, så ös på med kritik! Låter också som en bra idé. Jag skulle kunna vara med på det om det blir nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Håller på med en Infiniti G35, ser kolfibret bra ut eller ska jag ta bort det? OBS! Bilen är inte färdig ännu. F*n vad skööön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ser detta kolfibret verkligare ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ser detta kolfibret verkligare ut då? Lite "blurigt" men mycke bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Asså fan jag får ej karboon at funkar.. ser helt cp ut när jag gör d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Asså fan jag får ej karboon at funkar.. ser helt cp ut när jag gör d Ladda gärna upp en bild, det kanske är samma problem som jag hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 My first mod ever så dont klaga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Försökte göra en, blev skit ful. Före: Efter: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Du målar iallafall snyggaren mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vilka är intresserad av att stälal upp i en tävling, om vi nu ska ha en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) De som hittills sagt att de vill vara med i en eventuell tävling: *Tackleberry *vinnecool *Green_Goblin *KalleR *MyStiC *Lindström *Krax *Kalan Ny topic till tävling eller inte? Redigerad 13 februari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag ställer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 JAG! !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag vill vara med! EDIT: Håller på med den här, men vet inte hur jag ska få den mer blank, den är ganksa matt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag kan väl vara med då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts