Xeo001 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ändra reggplåten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Hehe, blir lite tävling av 855an ingen verkade impad av mitt något diskreta kit jag slängde på, så här kommer wn work in progess bild av en spolier modell fet allt är ritat för hand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Gjord i paint shop pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Vinne: ladda upp orginalet också så man ser vad du gjort skippa draken :/ ---- sista wipen för mig idag... frontspoilern är nog klar, och jag har lagt grunden för kjolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 När man ska använda lasso tool, finns det nått bra sätt då så att man markerar exakt det man vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Vinne: ladda upp orginalet också så man ser vad du gjort Har inte kvar originalet... har ändrat färg och "wheel distance" 5-minuters projekt... har ändrat färg o lite annat smått o gott. Redigerad 12 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) 5-minuters projekt... Kan du berätta vad du gjort ? tonat sidorutan ? Edit; så byter han bild direkt Redigerad 12 februari, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Kan du berätta vad du gjort ? tonat sidorutan ? Edit; så byter han bild direkt Fel bild från början! tonat sidrutan? bara lite... EDIT: Är det INGEN som vet någon modding tutorial till psp? Redigerad 12 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag fattar inte hur man gör för att applicera kolfiber på sin bil, har kollat denna tutorial, men ändå inte förstått. Någon som kan förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Hehe, blir lite tävling av 855an ingen verkade impad av mitt något diskreta kit jag slängde på, så här kommer wn work in progess bild av en spolier modell fet allt är ritat för hand Va? Hur då, allt ritat för hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Vinne: ladda upp orginalet också så man ser vad du gjort skippa draken :/ ---- sista wipen för mig idag... frontspoilern är nog klar, och jag har lagt grunden för kjolen Jodu kalleR, då är ju bäst, så bra att man inte ens orkar berömma dig för din grymma bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 TUTORIAL TILL PSP! NU! Annars krossar jag mina kulor med hammare! Eller också farsans, för det gör så ont... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Min första, försökte med kolfibrer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Ändra linjerna + gör den mörkare och mer contrast! Kaller lääär mig göra Body kit! Redigerad 12 februari, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Holy crap...! Vill ha Photoshop... Fattar inte hur man kan lyckas med sånna fina bilder... Misstänker att det är svårt att andvända! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag har en idé! Tänkte att vi kunde starta en modding tävling här på forumet (eftersom det finns tävlingar i allt annat...). Vi lägger upp en bil som tävlingsobjekt, den ska alla använda. Vi bestämmer hur lång tid man har på sig och sedan utser vi vinnaren. Vad tror ni om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag har en idé! Tänkte att vi kunde starta en modding tävling här på forumet (eftersom det finns tävlingar i allt annat...). Vi lägger upp en bil som tävlingsobjekt, den ska alla använda. Vi bestämmer hur lång tid man har på sig och sedan utser vi vinnaren. Vad tror ni om detta? Låter bra, får man använda psp? Har bara det... (Jag är själv-lärd!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Låter bra, får man använda psp? Har bara det... (Jag är själv-lärd!) Vi går in mer på reglerna senare om fler kan tänka sig vara med. Ska jag starta en ny tråd för tävlingen isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ja, det tycker jag! Även om jag inte får vara med, låter det kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ja, det tycker jag! Även om jag inte får vara med, låter det kul! Jo, du får vara med. Förslag på namn till tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts