Chilli_13 Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Sååå nice =) Thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Tack Puss på dig... Är inte bög . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ska vi göra en tävling? Jag kan göra den isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ska vi göra en tävling? Jag kan göra den isf. Ja det tycker jag... iweX: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ja det tycker jag... iweX: Samuelzon finns väl redan en sån tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Har gjort en Evo IX Orginal http://img197.imageshack.us/img197/6816/evoixmodmarkedcopy4vy.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Skulle va snyggare med nät i grillen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Skulle va snyggare med nät i grillen... Nej det skulle bara förstört hela fronten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Ok modda bilen på första sidan av denna tråd http://img91.imageshack.us/img91/7194/wipcar8dm.jpg va tycks? gjorde framdelen å sidokjolarna själv ^^ Redigerad 9 juli, 2006 av Sweeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Nej det skulle bara förstört hela fronten Det är nät i grillen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Haha fy fan va långt man ahr kommit på ett år asså om ni går te sidan 15-16 så ser ni mina första moddar haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Pontiac GTO 2004 Säg gärna var ni tycker. Redigerad 27 juli, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Detta är min första bil i PS. Inget speciellt, sänkt, tonade rutor, nya fälgar och lite småsaker. http://img172.imageshack.us/img172/4219/mazdamx52rr7.png Redigerad 27 augusti, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Detta är min första bil i PS. Inget speciellt, sänkt, tonade rutor, nya fälgar och lite småsaker. Bra för att vara den första! Och jag verkar vara den enda n00ben här som inte kan byta fälgar tydligen. Sen undrar jag, Är det nån som vill köra en sån där tävling som Tackle hade? Den var rolig att se på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Bra för att vara den första! Och jag verkar vara den enda n00ben här som inte kan byta fälgar tydligen. Sen undrar jag, Är det nån som vill köra en sån där tävling som Tackle hade? Den var rolig att se på Klipp ut fälgen du vill ha, så den är rund. Tryck på Ctrl+T och forma den som du vill EDIT: 1000 POSTS!!!!!!!!!! Redigerad 27 augusti, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Klipp ut fälgen du vill ha, så den är rund. Tryck på Ctrl+T och forma den som du vill EDIT: 1000 POSTS!!!!!!!!!! Tackar. Testar väl med det då. Har du 1000posts nu? Din lilla spammer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Bra för att vara den första! Och jag verkar vara den enda n00ben här som inte kan byta fälgar tydligen. Sen undrar jag, Är det nån som vill köra en sån där tävling som Tackle hade? Den var rolig att se på Tackar... En tävling? Visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Tackar... En tävling? Visst Har du ingenting att göra så gör en tväling Tackles BilModdartävling var jätterolig att se på, (Hade inte PS då ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Har du ingenting att göra så gör en tväling Tackles BilModdartävling var jätterolig att se på, (Hade inte PS då ) Hmm...jag håller på med en annan bil redan, vill göra klart den först SEN kan jag om jag orkar kan jag lägga upp en tävling (måste hitta en bra bild) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Hmm...jag håller på med en annan bil redan, vill göra klart den först SEN kan jag om jag orkar kan jag lägga upp en tävling (måste hitta en bra bild) Jag är lätt på om det blir tävling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts