iweX Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Ful som orginal? Då ska vi inte tala om slutresultatet. Edit: Visst man ska ge konstruktiv kretik. Men eftersom jag tvivlar starkt på att det är du som är skaparen så kan jag säga det lite mer rakt ut... Tvivlar jag ochså för de står en svensk hemsida www.snyggast.se ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-zilla- Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Du vet väl att de står www.snyggast.se? Tror du har snott den där ifrån. Öhhhhh faan e kanske för jag har lagt upp bilden där då men så långt tänker inte ni här kanske, lite bögig sida det här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Öhhhhh faan e kanske för jag har lagt upp bilden där då men så långt tänker inte ni här kanske, lite bögig sida det här.. Stick då *Pekar på dörren* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Öhhhhh faan e kanske för jag har lagt upp bilden där då men så långt tänker inte ni här kanske, lite bögig sida det här.. Om du nu tycker sidan är gay, vad fan gör du här då? Sorry, Nu går vi lite On topic igen Håller på å fixar en söt liten bil... Kommer någon gång antagligen Redigerad 12 april, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Senaste. Har inte gjort speciellt mycket, men men... Babyblått:wub: http://img139.imageshack.us/img139/5189/pasmagis300fertish6yy.jpg Orginalet tror jag dom flesta redan vet hur det ser ut... Quatar mig själv :"> Vill ha lite kommentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Quatar mig själv :"> Vill ha lite kommentarer Rätt snygg , men jag måste faktiskt påpeka att vingen (spoilern??) inte syns och man "tittar ut" genom bakrutan, tror du fattar, men jag antar att det är komplicerat att fixa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Fälgarna sitter lite fel, vingen syns som sagt var inte genom bakrutan, sidokjolen ser påklistrad ut och intercoolern eller vad det är sitter snett. Granstrand Tuning-märket ser också ut att sitta lite konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Quatar mig själv :"> Vill ha lite kommentarer Fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Fälgarna sitter lite fel, vingen syns som sagt var inte genom bakrutan, sidokjolen ser påklistrad ut och intercoolern eller vad det är sitter snett. Granstrand Tuning-märket ser också ut att sitta lite konstigt Jäpp är itne spec nöjd med den, från början var det en bil jag tränade göra kolfiber på sen så blev det att jag fortsatte... men det där med vingen man ser faktiskt visst vingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) men det där med vingen man ser faktiskt visst vingen Nej, det gör man inte? Redigerad 12 april, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Nej, det gör man inte? Jo det gör man funderat på att testa synen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jo det gör man funderat på att testa synen? I den vinkeln din bil är i är spoilern ett par decimeter utanför bilens kant i så fall. Skitfullt, men whatever floats your boat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Nej, det gör man inte? Yes det gör man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Yes det gör man Äntligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Yes det gör man Nej, det gör man inte! Ser klart och tydligt FÖNSTRETS konsturer precis till höger om spoilern i rutan. Tyvärr, men ni är dumma i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Hmpf Okej att det blivit en miss när jag klippt till vänster i rutan, men man ser faktiskt spoilern http://img126.imageshack.us/img126/4663/bevispattsplrfinns7ic.jpg Redigerad 12 april, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Den var jätte fin tycker jag iaf...kanske e p.g.a att jag suger på att göra fina bilar sj =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Fixar med en polisbil nu. Vad tycks om det jag gjort ? (Vet att fronten ser lite fuckad ut). Men jobbar på det Före: http://img482.imageshack.us/img482/830/sss1gw.jpg Efter: http://img132.imageshack.us/img132/9342/haxxadpolis26kd.jpg Redigerad 12 april, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Fixar med en polisbil nu. Vad tycks om det jag gjort ? (Vet att fronten ser lite fuckad ut). Men jobbar på det Lol haha, nice. Anorlunda Redigerad 12 april, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 En fråga. Hur gör man för att ändra riktning på ett lager. Typ svänga på det och så ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts