GiZmo Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 HAHAHAHA najs.. lite... liten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Nåt jag gjorde för ett tag sen. En Audi MiniS2 är det. http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/minis2.jpg Propps för att du lyckats få till det med runda hjul och inte konstig bakgrund men FYFAN va ful bilen är, de måste ni hålla med om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Nu har jag uppdaterat min litegrann. Bytt bakgrund och fick det att se ganska verkligt ut iaf. Det är riktigt svårt att få det bra. Före: http://img204.exs.cx/img204/5667/koenigsegg2002cc8smoddad1jx.jpg *Så här såg den ut när jag bara moddat bilen. Efter: http://img217.exs.cx/img217/3038/koenigsegg2002cc8smoddadbakgru.th.jpg *Klippte ut bilen noga och ändrade lite mee ljuset för att få den att passa i den nya bakgrunden. Redigerad 13 februari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag påsår inte att jag kan göra bättre själv. Men dedär var inte så snyggt >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Nu har jag uppdaterat min litegrann. Bytt bakgrund och fick det att se ganska verkligt ut iaf. Det är riktigt svårt att få det bra. Före: *Så här såg den ut när jag bara moddat bilen. Efter: *Klippte ut bilen noga och ändrade lite mee ljuset för att få den att passa i den nya bakgrunden. Nae, bättre innan, de ser ut som om bakänden på bilen sticker in i marken neråt efterosm dom är fotate ur olika vinklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Nae, bättre innan, de ser ut som om bakänden på bilen sticker in i marken neråt efterosm dom är fotate ur olika vinklar Jo, jag vet. Det blev faktiskt inte så bra, men kom ihåg, jag är bara nybörjare. Blev nöjd med den första iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Min första, en aning skitful Inann: Efter: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Min första, en aning skitful Du har råkat fått med det rosa på vindrutan. Dessutom har himlen blivit lite rosa högst upp av någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Satt på lite kolfiber på denna.. Lärde mig att göra utan tutorial och det vart riktigt bra http://img166.exs.cx/img166/9712/lowriderhummer2ek.th.jpg Gjorde en volvo med lite kolfiber oxå http://img166.exs.cx/img166/884/volvomedkolfiberdenfrsta6nd.th.jpg Redigerad 11 februari, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Mystic: du måste använda filter -> disort -> shear på kolfibret om det ska se verkligt ut, för fibrerna ligger aldrig så rakt som dom gör på dina moddar Kände för att modda lite igen, lite osnällt att modda samma bild som PowerMan kanske, men jag orkade inte leta upp nån annan, allt är gjort själv, iget är stulet från andra bilar skulle haft ett par snyggare fälgar men orkade inet leta upp sånna heller Redigerad 12 februari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Hej använder ni photoshop Cs eller vilket program använder ni??? Och vad kostar programet som ni har?? För att jag fyller snart år och kanske önskar mig ett. Redigerad 12 februari, 2005 av Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Hej använder ni photoshop Cs eller vilket program använder ni??? Och vad kostar programet som ni har?? För att jag fyller snart år och kanske önskar mig ett. Ett tips om du inte kan Photoshop sedan innan så ladda ner en test verison och testa lite först, så att du inte tröttnar efter någon vecka. Priser: https://eurostore.adobe.com/cgi-bin/se1/tem...uct?mv_arg=PHSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Propps för att du lyckats få till det med runda hjul och inte konstig bakgrund men FYFAN va ful bilen är, de måste ni hålla med om Njä, hade nog inte kunnat göra det bättre själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Finns det ingen liknande sida för photo shop elements? För när jag läser nån guid och ska testa den så blir allt konstigt för jag har elements tex om de de står: klicka där och sen på "blabla" fast då kanske de inte finns nåt "blabla"! (Den första sidan me bil modding alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Hej använder ni photoshop Cs eller vilket program använder ni??? Och vad kostar programet som ni har?? För att jag fyller snart år och kanske önskar mig ett. Kostar över 10000 i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Finns det inga tutorials för hur man moddar bilar med paint shop pro? :'( Jag kan inte ladda hem photoshop för jag har bara me... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 . ph34r my ehh... motorhuv!... skit ful jag vet.. skulle bara testa om den passa (vilket den inte gjorde ) neej.. inte klar.. This post has been edited by Some Old Dude on Feb 19 2006, 13:37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 . ph34r my ehh... motorhuv!... skit ful jag vet.. skulle bara testa om den passa (vilket den inte gjorde ) neej.. inte klar.. This post has been edited by Some Old Dude on Feb 19 2006, 13:37 Hahaha det var det fulaste jag sett fast modden var helt okej gjord, det är ju huvudsaken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Hahaha det var det fulaste jag sett fast modden var helt okej gjord, det är ju huvudsaken Jag vet att den eful.. de var därför jag ladda upp den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts