GiZmo Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Funkar nu kan spraya om BIlar Hur sätter jag in body kits så de blir snyggt? Här finns många tutorials.. (engelska) http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm Kommer inte ihåg nån svensk sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Här finns många tutorials.. (engelska) http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm Kommer inte ihåg nån svensk sida.. Och hur sätter jag in dem från bilden till min bild? Har ändrat färg och ska sänka denna bil Redigerad 15 mars, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 När är det omröstning och hur går den till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 E de nån som har en Impreza/Nissan 350x bild framifrån + en till bild me body kit osv som kan lägga upp åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Okej , nu är jag här igen, alla som har ett bidrag, lägger upp det så fort ni kan. Röstningen går till så här, Jag samlar alla bidragen i en post, sen skickar man pm till mig (för att ingen ska rösta på sig själv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Okej , nu är jag här igen, alla som har ett bidrag, lägger upp det så fort ni kan. Röstningen går till så här, Jag samlar alla bidragen i en post, sen skickar man pm till mig (för att ingen ska rösta på sig själv) Tror alla bidrag som ska vara med redan är upplagda, då tävligen tog slut igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Tror alla bidrag som ska vara med redan är upplagda, då tävligen tog slut igår. Jo men , jag vill att alla deltagande lägger upp sina bidrag igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Original Foo Chilli_13 Martin-123 Kalan Johan_2k Saknade bidrag: *KalleR *AikJonas12 *D.E *Gta_Nörden *Tossie Jag har säkert glömt någon, jag är trött Redigerad 15 mars, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Chilli_13 va snyggast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Tack så jävla mycket Kalan Om du hittar hem till mig (du får gissa dig fram) så får du en pizza.. Som sagt rösterna skickar ni i Pm till mig kör på bara... §iweX:thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Tack så jävla mycket Kalan Om du hittar hem till mig (du får gissa dig fram) så får du en pizza.. Som sagt rösterna skickar ni i Pm till mig kör på bara... §iweX:thx Det var så lite så. Måste alla deltagare i tävlingen rösta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Det var så lite så. Måste alla deltagare i tävlingen rösta? Nej det är såklart ingen tvång på att rösta Edit: gör en lista, min röst faller på Kalan.... listan just nu 1/2:Kalan/Chilli_13 3/4/5:Johan_2k/Foo/Martin-123 Redigerad 16 mars, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Jag kanske är med i näste tävling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 PM:ade min röstning till dig Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Foo FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Min röst faller nog på Chilli_13. Var röstar man? iweX: Då skriver jag här. Jag röstar på Chilli_13 Redigerad 16 mars, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Wu Zi skicka PM eller skriv här så räknas den Nån som har en bra bild på en bil framifrån och så man ser sidaN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Min senaste kanske inte pro nivå men jag är nöjd http://img398.imageshack.us/img398/9845/lexus30ka.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Min senaste kanske inte pro nivå men jag är nöjd http://img398.imageshack.us/img398/9845/lexus30ka.png Varför är det bara rutorna på bilens högra sida som är tonade? Och varför har någon startat bilen och gått därifrån? Annars snyggt, vet iofs inte vad du gjort, men kan tänka mig att du moddat fälgarna och frontspoilern? Ser bra ut i så fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Thx för rösterna... Listan just nu då 1.Chilli_13 2.Kalan 3.Foo 4/5Johan_2k/Martin-123 Och jag ligger 1a Editerade in Foxtrot´s röst. Redigerad 16 mars, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts