eXotic Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Så vad tyckte ni om min bild då? Jag vet att den kanske inte är så jättemycket stylad, men var det något annat som inte var bra? Jag tycker att den blev skitsnygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Jag börja med photoshop för några dagar sen Därför ja e så nOObig Redigerad 12 mars, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Nån som kan förklara hur man fixar carbon fibret på huven? Har följt manualen på digimods men när jag kommer till det där med att markera två lager och ta inverse så funkar inte inverse knappen :'( Nån som kan förklara på något enkelt sätt vad jag gör för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Nån som kan förklara hur man fixar carbon fibret på huven? Har följt manualen på digimods men när jag kommer till det där med att markera två lager och ta inverse så funkar inte inverse knappen :'( Nån som kan förklara på något enkelt sätt vad jag gör för fel? Annars kan du gå in på hue/saturation och ta ner mättnaden och sen göra det lite mörkare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Annars kan du gå in på hue/saturation och ta ner mättnaden och sen göra det lite mörkare Men då blir det ju inte carbon :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Men då blir det ju inte carbon :'( Sen lägger du jukolfiber-mönstret över det med antingen Täcka över eller mjukt ljus (vilken som ser bäst ut, kan variera... Edit;lagerstil alltså Redigerad 13 mars, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Behöver lite hjälp med modding, ska börja. Vilket program e bäst att använda? Vilket program använder ni? Fler frågor kommer senare. EDIT: Vart Hittar jag PhotoShop ? Redigerad 14 mars, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Behöver lite hjälp med modding, ska börja. Vilket program e bäst att använda? Vilket program använder ni? Fler frågor kommer senare. EDIT: Vart Hittar jag PhotoShop ? Vilket program e bäst att använda? - Adobe Photoshop. någon av de nyare versionerna. Vilket program använder ni? - Adobe Photoshop 7.0 Vart Hittar jag PhotoShop ? - http://www.adobe.com/products/photoshop/main.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Vilket program e bäst att använda? - Adobe Photoshop. någon av de nyare versionerna. Vilket program använder ni? - Adobe Photoshop 7.0 Vart Hittar jag PhotoShop ? - http://www.adobe.com/products/photoshop/main.html Jag har Adobe Photoshop CS , e de bra? Fattar noll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Jag har Adobe Photoshop CS , e de bra? Fattar noll Jodå det är bra, men fixa Adobe Photoshop CS2 istället. När du ska lacka om nånting (t.ex en bil) Så högerklickar du på "Brush tool" och sen på "color replacement tool" Tar vilken färg du ska ha (till höger) Och sen målar på där du vill byta färg. Finns säkert nått annat sett men detta duger. Redigerad 14 mars, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jodå det är bra, men fixa Adobe Photoshop CS2 istället. När du ska lacka om nånting (t.ex en bil) Så högerklickar du på "Brush tool" och sen på "color replacement tool" Tar vilken färg du ska ha (till höger) Och sen målar på där du vill byta färg. Finns säkert nått annat sett men detta duger. De e på engelska jag har på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) De e på engelska jag har på svenska Japp, jag har det med på engelska. Men man är ju tillräckligt kunnig för att förstå vad som står... Redigerad 14 mars, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Japp, jag har det med på engelska. Men man är ju tillräckligt kunnig för att förstå vad som står... Jag installera på engelska. Vilken bil tycker ni jag ska börja med att göra? EDIT: Vilken bil e lättast att göra + Finns bra body kitt till den? Redigerad 14 mars, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Såg Martin-123's bil och ville göra nått Bara bytt färgen på lacken och interiören i brist på ork.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Erhm va heter bilen som e en ford z tyP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Såg Martin-123's bil och ville göra nått Bara bytt färgen på lacken och interiören i brist på ork.. Luftintaget på sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Luftintaget på sidan Mmmkay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Mmmkay? Själva intercooler ska vara grå som den är från början inte blå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Funkar nu kan spraya om BIlar Hur sätter jag in body kits så de blir snyggt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johan_2k Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Tjo,min bil blev hyffsad fast lite synd att det inte hann bli ngn annan färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts