Martin-123 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Den fluger inte bara! DEN ÄR HALV Man ser den inte genom rutan Men vad noga du ska vara nu då.. DEN ÄR FIN, fatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Kan inte nån modda denna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Kan inte nån modda denna.. Den är ju redan stylad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johan_2k Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Tjo,vill gärna vara med på stylingtävlingen om det skulle gå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Tjo,vill gärna vara med på stylingtävlingen om det skulle gå bra Såklart, bilden finns nån sida bakåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Den är ju redan stylad.. Men mera.. Ta bort dekal , Ändra färg osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Men mera.. Ta bort dekal , Ändra färg osv. Som sagt, hade den varit standard, och i en anna färg så kanske, inte lika roligt att styla en som redan är stylad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Som sagt, hade den varit standard, och i en anna färg så kanske Mm , men kan du lacka om den + ta bort X3M.com Dekalen? Kan du MOdda denna då? Redigerad 8 mars, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Mm , men kan du lacka om den + ta bort X3M.com Dekalen? Kan du MOdda denna då? För liten och sen var det ju inte den bästa kvalitén... är det bara HUmmer du vill ha? isf kan jag fixa nåt kanske, H3 eller ? Redigerad 8 mars, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Har stylat den lite mer nu.. vare bra ? Redigerad 8 mars, 2006 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Could somebody typ "modda" den här kedjan lite så att bakgrunden blir svart? :"> Den som gör det får en puss på munnen! http://www.cosbos.co.uk/ishop/images/1070/51631.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Could somebody typ "modda" den här kedjan lite så att bakgrunden blir svart?:"> Den som gör det får en puss på munnen! http://www.cosbos.co.uk/ishop/images/1070/51631.jpg Kanske ltie mer för officiella bildbehanlings topicen men men Snabbt fixat.. http://img130.imageshack.us/img130/7072/brodd9xg.jpg Men jag står heelst över pussen Redigerad 8 mars, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Ingen som lyckas hitta car modding battle tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Ingen som lyckas hitta car modding battle tråden? Tror ingen letar överhuvudtaget, inte jag heller för den delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Kanske ltie mer för officiella bildbehanlings topicen men men Snabbt fixat.. http://img130.imageshack.us/img130/7072/brodd9xg.jpg Men jag står heelst över pussen Tack så mycket! Du kan få en vänlig klapp på huvudet *klapp klapp* *edit* Jo, den kanske hörde mest hemma där. Men jag hade helt glömt bort den, och till mitt försvar så är det lite 'modding' över den här bilden Redigerad 8 mars, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 För liten och sen var det ju inte den bästa kvalitén... är det bara HUmmer du vill ha? isf kan jag fixa nåt kanske, H3 eller ? Modda en Hummer , Hummer H2 eller nån hummer bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Tror ingen letar överhuvudtaget, inte jag heller för den delen Nä, hade inte förväntat mig det heller men jag vill se den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Modda en Hummer , Hummer H2 eller nån hummer bara För tråkgigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Nån som vill styla den här ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 AV egen erfarenhet (tror jag >.<) så ser den riktigt svår att modd apga att kameran är vinklad från marken uppåt om det hade varit en bild vinklad snett uppifrån hade det gått bättre Ädeit: knepigt att förklara men aja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts