Chilli_13 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 .jaja, ska vi bestämma ett inlämingsdatum? Kan vi inte säga typ nästa måndag, så har vi nästa vecka på oss...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 .jaja, ska vi bestämma ett inlämingsdatum? Kan vi inte säga typ nästa måndag, så har vi nästa vecka på oss...? ...Måndag. Tisdag tycker jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 ...Måndag. Tisdag tycker jag iaf. Ok, jaja, måste nog dra nu... så vi säger tisdag.. Go natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Ok, jaja, måste nog dra nu... så vi säger tisdag.. Go natt Bra. Dröm vått och sov gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Så, nu har man suttit och tittat på 2Fast 2Furious och tagit lite inspiration Förresten, är det nån som vet var det var för bil som "Brian" fick efter dom tävlat, den där blåa "American Musclecar "?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Så, nu har man suttit och tittat på 2Fast 2Furious och tagit lite inspiration Förresten, är det nån som vet var det var för bil som "Brian" fick efter dom tävlat, den där blåa "American Musclecar "?? En 1969 Yenko Camaro har jag för mig att det är. Du menar den dom hoppar ut på båten med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Jäpp det va de, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Jag är också gärna med, men kan inte heller lova att jag lämnar in ett bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Sen när ni är klara kan ni ju försöka göra en stylad bil så normal som möjligt lite svårare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Sen när ni är klara kan ni ju försöka göra en stylad bil så normal som möjligt lite svårare.. Eller en krockskadad bil hel igen http://www.kultala.com/Mina%20fordon/krocknissan300zx.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Eller en krockskadad bil hel igen http://www.kultala.com/Mina%20fordon/krocknissan300zx.jpg Du får börja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Du får börja Visst... ehh.. vart ska jag börja?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Håller på med mitt bidrag nu , nån annan som gör det? nu är vi 6 st så, mm Deltagare *Jag *Martin-123 *D.E *KalleR *Aikjonas12 och sist men inte minst:*Kalan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Kan jag få vara med? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Jag är gärna med i en Styling tävling ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Jäpp, två nya deltagare... här är bilden om ni inte orkar bläddra tilbaka Press me! Deltagare *Jag *KalleR *Foo *AikJonas12 *D.E *Kalan *Gta_Nörden *Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Det står: You don't have permission to access /wallpapers/Chevrolet-Camaro/Chevrolet-Camaro-008.jpg on this server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Det står: You don't have permission to access /wallpapers/Chevrolet-Camaro/Chevrolet-Camaro-008.jpg on this server. Konstigt *Kliar mig i nacken* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Fixade det nu *startar photoshop* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Jag kan vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts