Chilli_13 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag är på... OM det blir en högupplöst bild. Såklart, *addar dig till listan* hur stor är en högupplöst bild för dig? , själv tycker jag det ska vara iaf typ 1240*768.... håller på och letar runt lite nu, nån som har några förslag? Deltagare *Martin-123 *D.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag ställer upp, men kan inte garantera att jag kommer skicka in nåt bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag ställer upp, men kan inte garantera att jag kommer skicka in nåt bidrag. ... Deltagare *Martin-123 *D.E *KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag är på. Eller det beror iof på är den senast ska vara inlämnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Jag är på. Eller det beror iof på är den senast ska vara inlämnad. Inte bestämt än Edit:Någonting att ha?Press me! Deltagare *Martin-123 *D.E *KalleR *Aikjonas12 Redigerad 5 mars, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Ta bort www så funkar bilden. Men en bit av röven är bortskuren så jag tycker inte vi kör på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Ta bort www så funkar bilden. Men en bit av röven är bortskuren så jag tycker inte vi kör på den jaja, letar vidare... Edit:orka!, nån anna kan la läggafram något förslag? Redigerad 5 mars, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Denna då: http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/Mitsubishi_Con-sb_80-1024.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) TRYCK PÅ MIG SÅ BLIR DU GLAD den blir väl bra? EDIT: ta bort http// så funkar sidan Redigerad 5 mars, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Denna då: http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/Mitsubishi_Con-sb_80-1024.jpg Lite suddig i "röven " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Min då? ÄDIT: blir bättre såhär HERE EDIT: ta bort http://http:// Redigerad 5 mars, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 .chucky.swe's är jag med på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) .chucky.swe's är jag med på Ser inte den, kommer bara fram nåt jävla microsoft... Edit:nu hittade jag den, den blir bra... jag hoppar in också så blir vi 5st, om det är nån mer som vill vara med så får ni hoppa in... Deltagare *Jag *Martin-123 *KalleR *D.E 'Aikjonas12 Redigerad 5 mars, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) .chucky.swe's är jag med på Jag me. @Chilli_13 Denna gång ska du lägga till www. Redigerad 5 mars, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Ser inte den, kommer bara fram nåt jävla microsoft... Kolla hans andra länk nån post upp, eller välj egenskaper och kopiera den rätta andressen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Ser ut såhär: blev lite stor men aja det är iaf lättare så här! ska snart lägg aupp den på imagehost.. Redigerad 5 mars, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Är det bara jag som tycker det är dålig kvalité på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Ja det är det måste ju sänka kvaliteten för att kunna ladda upp EDIT: okej nu då? My Webpage Redigerad 5 mars, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Den han laddade upp är sämre kvalite på... ta bilden härifrån: www.dieselstation.com/wallpapers/Chevrolet-Camaro/Chevrolet-Camaro-008.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Är det bara jag som tycker det är dålig kvalité på bilden? Här är den ju i bra kvalite. Kan du se den? Hihi hoho, klick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts