Jump to content

Photoshop Modding

MyStiC
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 754
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Denna modden är gjord till en tävling på en annan sida. Gjorde den på några timmar (runt 5 st) i natt.

orginal:

Modd:

(Allt utom fälgar och blinkers (och reflektioner då) är ritat för hand)

Ser helt onaturlig ut! du måste använda mera linjer! där framme ser dt int klokt ut, ser att du försökte få fram en reflection där på sidan av bilen också, gör den lite större nästa gång..om man tittar på den nu ser den lite ut som en båt...

Redigerad av Sweeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser helt onaturlig ut! du måste använda mera linjer! där framme ser dt int klokt ut, ser att du försökte få fram en reflection där på sidan av bilen också, gör den lite större nästa gång..

Försök själv med det orginalet som utgångsobjekt att få till någåt bättre.

jag är medveten om att den inte är perfekt. och frontspoilern är ganska slarvigt gjort. satt mellan 24 och 04 och gjorde den, så orkar man inte kolla alla detaljer. angående linjer så tog jag bort listen för att jag ville ha den clean

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 5 months later...
Denna tråd får ju inte försvinna... -_-  Senaste posten var ju i 2005.

Före:

%7Boption%7Dhttp://www.edmunds.com/media/reviews/top10/sreamin.deals.04/04.volvo.s40.500.jpg

Efter:

%7Boption%7Dhttp://files.upl.silentwhisper.net/upload9/dadad.jpg

Du har ju glömt att sänka den. Sen att du sätter dit en nr-plåt när det inte ens gör det på orginalbilden förstår jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har ju glömt att sänka den. Sen att du sätter dit en nr-plåt när det inte ens gör det på orginalbilden förstår jag inte.

Antar att reg-plåten följde med den stoooora frontspoilern, och att han inte orkat modda bort den.

---

@ D.E: Ganska snygg, men tycker att lysena till höger fram ser lite konstiga ut, och att bilen är löjligt mycket breddad bak, ser onormalt ut. Annars, bra. :)

Edit: Skaparen själv vart före. :P

Redigerad av Tiger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu när Photochoping har kommit upp som ämne igen kanske vi skulle kunna göra en ny tävling?

nii kan ju säga om ni är intresserade. och dom som vill kan lägga en bild i isn post med förslag till utgångsbild...

jag kan tänka mig att hålla i det... :shifty:

vi kan la säga att vi måste vara minst 5 deltagare och max 10 typ...

ni kan ju som sagt säga till om ni vill vara med....

så lägger jag till er i listan...

vi kna la köra typ till måndag kväll(nästa vecka)...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu när Photochoping har kommit upp som ämne igen kanske vi skulle kunna göra en ny tävling?

nii kan ju säga om ni är intresserade. och dom som vill kan lägga en bild i isn post med förslag till utgångsbild...

jag kan tänka mig att hålla i det... :shifty:

vi kan la säga att vi måste vara minst 5 deltagare och max 10 typ...

ni kan ju som sagt säga till om ni vill vara med....

så lägger jag till er i listan...

vi kna la köra typ till måndag kväll(nästa vecka)...

Japp detta låter ju bra.. Frågan e ju om flera vill hänga med. Men jag är iaf. med. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor