Sweeman Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Inte fint. men kaller . den 242.an va snygg ni som undrar: brukar va en fjärr som öppnar dörren lite grann. sen så öppnar man själv bara. jävligt snyggt Du kan väll säga vad som e fel på den om du ska kritisera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Inte fint. men kaller . den 242.an va snygg ni som undrar: brukar va en fjärr som öppnar dörren lite grann. sen så öppnar man själv bara. jävligt snyggt Tack nej men som man brukar komma in i bilar med igenlaggda dörrhantag, fjärrlås som öppnar dörren en bit, eller en dold knapp nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Klart som fan jag använder markeringar, med "rita för hand" menar jag att jag inte har stulit delar från andra bilder Mjaha okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Denna modden är gjord till en tävling på en annan sida. Gjorde den på några timmar (runt 5 st) i natt. orginal: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/for_killinga.jpg Modd: (Allt utom fälgar och blinkers (och reflektioner då) är ritat för hand) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/242_klar.jpg Ser helt onaturlig ut! du måste använda mera linjer! där framme ser dt int klokt ut, ser att du försökte få fram en reflection där på sidan av bilen också, gör den lite större nästa gång..om man tittar på den nu ser den lite ut som en båt... Redigerad 1 oktober, 2005 av Sweeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ser helt onaturlig ut! du måste använda mera linjer! där framme ser dt int klokt ut, ser att du försökte få fram en reflection där på sidan av bilen också, gör den lite större nästa gång.. Försök själv med det orginalet som utgångsobjekt att få till någåt bättre. jag är medveten om att den inte är perfekt. och frontspoilern är ganska slarvigt gjort. satt mellan 24 och 04 och gjorde den, så orkar man inte kolla alla detaljer. angående linjer så tog jag bort listen för att jag ville ha den clean Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 K, ska prova på originalet när jag har tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Tittade igenom tråden och såg dina moddar du gjort innan, och kan ju säga att du kommer ej lyckas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Tittade igenom tråden och såg dina moddar du gjort innan, och kan ju säga att du kommer ej lyckas Tror inte heller det Men kalle, din blev bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Orginal: http://upl.silentwhisper.net/uplfol...rigineel7ex.jpg mod: http://img370.imageshack.us/img370/6669/gron4mx.jpg ganska gammal bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Ok. kritik : nätet ser på klistrat ut. pixliga flames. ser konstigt ut vid framhjulet as bra tanke annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Såg bättre ut första gången jag gjorde den... hehe när jag nästan var klar med den så kom det upp ett sånt där : skicka, skicka inte sen stängdes programmet så jag fick göra om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Denna tråd får ju inte försvinna... Senaste posten var ju i 2005. Före: Efter: http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/dadad.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Hehe, jag lägger också till en för att hålla den vid liv. En Alfa Romeo Brera som jag gjorde på en dag... Hade lagt av med ps, sen efter nån månad så gjorde jag denna, så jag är lite ringrostig... http://img231.imageshack.us/img231/7549/alfaromeobreraklar7jp.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Denna tråd får ju inte försvinna... Senaste posten var ju i 2005. Före: http://www.edmunds.com/media/reviews/top10/sreamin.deals.04/04.volvo.s40.500.jpg Efter: http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/dadad.jpg Du har ju glömt att sänka den. Sen att du sätter dit en nr-plåt när det inte ens gör det på orginalbilden förstår jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Sen att du sätter dit en nr-plåt när det inte ens gör det på orginalbilden förstår jag inte. Du, inte jag heller Nej men jag orkade inte fixa bort den. för den låg ju på spoilern jag lade dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Du har ju glömt att sänka den. Sen att du sätter dit en nr-plåt när det inte ens gör det på orginalbilden förstår jag inte. Antar att reg-plåten följde med den stoooora frontspoilern, och att han inte orkat modda bort den. --- @ D.E: Ganska snygg, men tycker att lysena till höger fram ser lite konstiga ut, och att bilen är löjligt mycket breddad bak, ser onormalt ut. Annars, bra. Edit: Skaparen själv vart före. Redigerad 5 mars, 2006 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Nu när Photochoping har kommit upp som ämne igen kanske vi skulle kunna göra en ny tävling? nii kan ju säga om ni är intresserade. och dom som vill kan lägga en bild i isn post med förslag till utgångsbild... jag kan tänka mig att hålla i det... vi kan la säga att vi måste vara minst 5 deltagare och max 10 typ... ni kan ju som sagt säga till om ni vill vara med.... så lägger jag till er i listan... vi kna la köra typ till måndag kväll(nästa vecka)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Nu när Photochoping har kommit upp som ämne igen kanske vi skulle kunna göra en ny tävling? nii kan ju säga om ni är intresserade. och dom som vill kan lägga en bild i isn post med förslag till utgångsbild... jag kan tänka mig att hålla i det... vi kan la säga att vi måste vara minst 5 deltagare och max 10 typ... ni kan ju som sagt säga till om ni vill vara med.... så lägger jag till er i listan... vi kna la köra typ till måndag kväll(nästa vecka)... Japp detta låter ju bra.. Frågan e ju om flera vill hänga med. Men jag är iaf. med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Japp detta låter ju bra.. Frågan e ju om flera vill hänga med. Men jag är iaf. med. Ok, vi får ju försöka .. om vi bara blir fyra så hoppar jag in också... aja här kommer listan över deltagare: Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag är på... OM det blir en högupplöst bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts