Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Iofs kostar Photoshop ca 10 000:-, min fråga är då vad skulle ett proffs-program kosta Om någon säker proffs program tänker jag typ ett program som kostar kanske 30 000 vet dock inte om det finns vet inte varför men har aldrig tänkt mig photoshop som ett proffsprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Här eller buskarna @Frenzy: Photoshop är ett proffs-program Ni har inga billigare lösningar?? Redigerad 3 april, 2005 av __GURRA__ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Ni har inga billigare lösningar?? Billigaste lösningen är ju att hämta det från buskarna som sagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Länk?? Och vad är det ?? Menar du Gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Länk?? Och vad är det ?? Menar du Gratis??? Man får inte lov att ge dig en länk till där du laddar ner det! Och ja det är gratis eftersom det räknas som warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Ok Tack Edit: Hitta inte den Redigerad 3 april, 2005 av __GURRA__ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Om någon säker proffs program tänker jag typ ett program som kostar kanske 30 000 vet dock inte om det finns vet inte varför men har aldrig tänkt mig photoshop som ett proffsprogram Min farsa är ingenjör och de använder program för över 200 000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Om någon säker proffs program tänker jag typ ett program som kostar kanske 30 000 vet dock inte om det finns vet inte varför men har aldrig tänkt mig photoshop som ett proffsprogram Photoshop är väl mer ett proffsprogram för privatanvändare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Tack! en annan sak. När jag ska göra kolfiber så ser det helt stört ut. Vad är felet? Ni andra har så raka och fina Behöver du hjälp med kolfibret? kolla mina inlägg här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Denna guiden gillar jag: Guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 När jag får min nya speldator (nångång i augusti) får jag även Photoshop, ojojoj vad jag längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 När jag får min nya speldator (nångång i augusti) får jag även Photoshop, ojojoj vad jag längtar Drog du upp en 2 månader gammal tråd för att säga de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Om du istället för Photoshop vill ha något som är gratis kan du testa GIMP. Ett program som enligt vissa ska vara lika kraftigt som Photshop. Hittas här. Är det nån som har det programmet på sin dator och kan tänka sej skicka över det på Msn, för jag fattar inte vad man ska ladda ner och inte ladda ner för att få det programmet :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Photoshop är väl mer ett proffsprogram för privatanvändare. Inte bara ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Photoshop är väl mer ett proffsprogram för privatanvändare. Finns inget bättre, privat eller inte, i stort sett alla företag använder photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Denna gjorde jag till en tävling här på GTAsajten (tävlingen). Denna är också den jag är mest nöjd med. Orginalbild. http://img11.echo.cx/img11/6151/nissanskylinefinished9kd.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Denna gjorde jag till en tävling här på GTAsajten (tävlingen). Denna är också den jag är mest nöjd med. Orginalbild. *BILD* Jag gillar den dubbla gatlyktan ovanför din singatur på bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag gillar den dubbla gatlyktan ovanför din singatur på bilden Allting är itne alltid perfekt, btw. grymt snygg =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Denna gjorde jag till en tävling här på GTAsajten (tävlingen). Denna är också den jag är mest nöjd med. Orginalbild. *BILD* Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Gjorde han den med photoshop? riktig snygg är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts