Azore Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Nåja, här är min första mod. * Fönster * Tagit bort hela främre skiten * Hjul * Hej Men jag ska ändra en drös saker... Det såg en aning tomt ut i fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Här kommer en Bmw M3 Men jag la märke till att på denna bli det bättre ju mindre jag stylar. :"> Försökte använda mig ännu mer av det där med att klippa ut. Men Men..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Här kommer en Bmw M3 Men jag la märke till att på denna bli det bättre ju mindre jag stylar.:"> Försökte använda mig ännu mer av det där med att klippa ut. Men Men..... Alltså ge upp! Använd PS CS istället och kom med några seriösa bilder. Onödigt att lägga ner tid på det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Alltså ge upp! Använd PS CS istället och kom med några seriösa bilder. Onödigt att lägga ner tid på det där... Han skojar väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Han skojar väl Ja och hur många här tycker det är kul ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Ja och hur många här tycker det är kul ? Inte någon, hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Äh, använd paint shop pro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 LoL, la på en hummer front. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 LoL, la på en hummer front. Haha, ser lite mysko ut. Good work annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 LoL, la på en hummer front. Jag vet inte vem du är eller vad du har rökt, men det där var lite udda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Hur gör jag för att neonet ska bli lite verkligare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Jag försöker ju inte vara rolig odh det tar 5 minuter Och var får man tag i ett sånt där sketet program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Hur gör jag för att neonet ska bli lite verkligare? Välj "Overlay" som Blending Mode på lagret samt använd Eraser Toolet för att mjuka ut neonljuset i kanterna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Tack! en annan sak. När jag ska göra kolfiber så ser det helt stört ut. Vad är felet? Ni andra har så raka och fina Redigerad 2 april, 2005 av Mr.GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 För det först... ...Kolfiber ska inte vara spikrakt det ska var lit liv i de 2. Kan inte sånt.... Undrar fortfarande Hur får man tag i såna där proffs-pogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Jaja men det fixar man sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 För det först... ...Kolfiber ska inte vara spikrakt det ska var lit liv i de 2. Kan inte sånt.... Undrar fortfarande Hur får man tag i såna där proffs-pogram Proffs program? Alla här kör väl med photoshop ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) För det först... ...Kolfiber ska inte vara spikrakt det ska var lit liv i de 2. Kan inte sånt.... Undrar fortfarande Hur får man tag i såna där proffs-pogram Här eller buskarna @Frenzy: Photoshop är ett proffs-program Redigerad 2 april, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Här eller buskarna @Frenzy: Photoshop är ett proffs-program Kanske det. Men jag kallar det inte det Proffs program för mig är typ: 3d max studio och sånt skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Kanske det. Men jag kallar det inte det Proffs program för mig är typ: 3d max studio och sånt skit Iofs kostar Photoshop ca 12 000:-, min fråga är då vad skulle ett proffs-program kosta edit: 12k inte 10 Redigerad 2 april, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts