Tiger Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Det är en tre hjuling så sitter man på höger sida så svänger den åt höger okså.(smaart) ... Nej man anvender ratten förstår du. Men det sitter ju för fasiken plåt i vägen för framhjulen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Men det sitter ju för fasiken plåt i vägen för framhjulen! Japp men hjulet sitter typ mitt i bilen(som en trehjuling helt enkelt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Min andra bilmod såg ut såhär Ni vet nog hur Pontiac GTO set ut före! Skit snygg. Kan du inte bara ta bort den oranga färgen från nedre lyktorna Ursekta för dubbelposten. Redigerad 21 februari, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Japp men hjulet sitter typ mitt i bilen(som en trehjuling helt enkelt ) Aah, okej! Då undrar jag bara hur det skulle gå att svänga med Diezls bil! ...Jäklar vad man kan vara frågvis och petig ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Skit snygg. Kan du inte bara ta bort den röda färgen från nedre lyktorna Ursekta för dubbelposten. Tack! Det är orange färg Det som blev misslyckat är backspeglarna och grillen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Om jag gjort en markering på min bild osm innehåller flera lager, hur gör jag då för att flytta alla lager inom markeringen samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Om jag gjort en markering på min bild osm innehåller flera lager, hur gör jag då för att flytta alla lager inom markeringen samtidigt? Se bifogad bild, Kedjesymbolerna gör att man fyttar flera lager sammtidigt, vet dock ej hur det funkar ihop med markeringar. tryck i boxen för att aktiviera/avaktivera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Min tredje bilmodd tror jag så den är inte super men jag tycker den är snygg.Vad tycker ni? Bilen inte moddad klicka här Bilmodden tryck här (Stylad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Min tredje bilmodd tror jag så den är inte super men jag tycker den är snygg.Vad tycker ni? Bilen inte moddad klicka här Bilmodden tryck här (Stylad) Det ser lite roligt ut när bilens sido skjolar speglar samma sak 2 gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Bubba: När du lägger på mesh grill skall du ha den på lägre procent på "opacity" tror jag det heter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Det ser lite roligt ut när bilens sido skjolar speglar samma sak 2 gånger... Men det är så på orginalbilden också om du tittar noga så ser du att det inte är samma spegling men det ser ut som om det är samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Bubba: När du lägger på mesh grill skall du ha den på lägre procent på "opacity" tror jag det heter! Tack men hur mycket ska jag ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Tack men hur mycket ska jag ha? Ta det som ser bäst ut! Var längesen jag moddade något! Dra ner den lite och kolla och justera sedan för att få det att se så bra ut som mjöligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Det här är den första bil jag photoshoppat. Inte mycket skillnad. Jag har tagit bort lampor och plottriga saker och guldpläterat kromet... Fråga inte varför jag slopade bakdörrarna. Det är bara riktigt gangsta... Vad tycks? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Denali_modded.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) Det här är den första bil jag photoshoppat. Inte mycket skillnad. Jag har tagit bort lampor och plottriga saker och guldpläterat kromet... Fråga inte varför jag slopade bakdörrarna. Det är bara riktigt gangsta... Vad tycks? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Denali_modded.jpg Jävligt fint. Fast det ser lite konstigt ut på övre delen när det inte glänser där. Redigerad 10 mars, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jävligt fint. Fast det ser lite konstigt ut på övre delen när det inte glänser där. Jo... Fast det får du ta med GMC. Original-bilden ser ut så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Det här är den första bil jag photoshoppat. Inte mycket skillnad. Jag har tagit bort lampor och plottriga saker och guldpläterat kromet... Fråga inte varför jag slopade bakdörrarna. Det är bara riktigt gangsta... Vad tycks? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Denali_modded.jpg Bra gjord! Dock äckligt fula färger ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Bra gjord! Dock äckligt fula färger ! Can't help it. High class pimpin' is high class pimpin'! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Can't help it. High class pimpin' is high class pimpin'! Originalbild? Annars grymt snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Det här är den första bil jag photoshoppat. Inte mycket skillnad. Jag har tagit bort lampor och plottriga saker och guldpläterat kromet... Fråga inte varför jag slopade bakdörrarna. Det är bara riktigt gangsta... Vad tycks? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Denali_modded.jpg Snygg! Fast grillen ser lite konstig ut, och lite av bakdörren ser ut som om den vore kvar. Men det är sånt som man blir bättre på, när man stylat lite fler bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts