Bubba Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Vet någon hur jag kopierar en sak på adobe photoshop cs och sedan klistrar in den på en bild??? tex: Mechgrill på en bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Vet någon hur jag kopierar en sak på adobe photoshop cs och sedan klistrar in den på en bild??? tex: Mechgrill på en bil. Markerar den - ctrl c - ctrl v där du vill klistra in den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Min första Före: efter: Redigerad 19 februari, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 En av mina drömbilar: Jeep Willys http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/Jeep_Willys_copy.jpg Före: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) FUL FUL FUL FUL FUL FUL Före: :'( efter: Redigerad 21 februari, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 En till: Före: efter: Isch du förstörde bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/Jeep_Willys_copy.jpg Fy vad hemsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hur gör jag en färg verklig på en bil i Adobe photocshop cs?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Isch du förstörde bilen! Ää, de e vell inget mester värk precis, men men. Det var andra bilen som jag har fixat till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 @ aikjonas12 och Diezl: Hur i helsike ska man kunna svänga med såna där bilar egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 En till: Före: efter: Jag tyckte att den var rätt fet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Haha, fan vad jag garvade när jag såg den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Häftig bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Min första bil mod. Inte jätte snygg kanske men en början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Bubba: Inte för att jag kan modda bilar men den var skitful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Nu kommer jag att ha mardrömmar i flera veckor! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ha ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 @ aikjonas12 och Diezl: Hur i helsike ska man kunna svänga med såna där bilar egentligen? Det är en tre hjuling så sitter man på höger sida så svänger den åt höger okså.(smaart) ... Nej man anvender ratten förstår du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Min andra bil mod. lite dålig bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Min andra bilmod såg ut såhär Ni vet nog hur Pontiac GTO set ut före! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Pontiac_GTO_mod3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts