MyStiC Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Photoshop modding tråden Kanske redan har gjorts en sån här tråd men i den Officiela Bildbehandlings tråden så är det massa andra ämnen.. Som ni nog har förstått så skulle det vara roligt med en med endast Photoshop modding. Om ni skulle vilja testa så har ni ett par länkar här Digimods (Den här för att ladda ner Photoshop fast den Tidsbegränsade verisionen) Adobe Ladda upp bilder på era bilar Imageshack Okej jag lägger upp mitt 1 dagars projekt FÖRE http://img226.exs.cx/img226/6186/is3007fv.th.jpg EFTER http://img226.exs.cx/img226/9599/testmedkolfiberochgraphic5mv.th.jpg Redigerad 11 februari, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Kan man ladda ner digimods? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Kan man ladda ner digimods? Nej men det e tutorials på den sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Men va seeegt...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Men va seeegt...... Men du måste ju läsa och öva.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Kan du vara vänlig att ladda upp orginal bilen i dess orginal storlek? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Kan du vara vänlig att ladda upp orginal bilen i dess orginal storlek? Jarå.. Kommer en uppdatering på min lite mera moddad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Så där.. Edit: Sorry för dubbel post Redigerad 11 februari, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Just nu kommer jag till startsidan på imageshack när jag kliackar på din bil. Inte innan du uppdaterade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Nu funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Får man fråga om du har någon sida där man kan hitta omoddade bilar som man kan modda? EDIT: hittade. tack iallafall Redigerad 11 februari, 2005 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Får man fråga om du har någon sida där man kan hitta omoddade bilar som man kan modda? EDIT: hittade. tack iallafall Okej tar en ändå fast du editerade Www.highresautoimages.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Hittade en Golf r32 jag ska börja modda nu. Lägger upp screen när jag är klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 http://www.dieselstation.com/ är jeavligt bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Hittade en Golf r32 jag ska börja modda nu. Lägger upp screen när jag är klar Trevligt .. Ska ge mig på en Saab 9-3 viggen sernare ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) EDIT: FUNKAD NU.. Redigerad 11 februari, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Denna gjorde jag 2003, helvete vad tiden går! ska se om jag hittar någon nyare sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 HAHA fett grym, men jag gillar inte färgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Hehe detta är nog mitt senaste alster, skapad för drygt ett år sedan, 11 och en halv månad sen för att vara exakt. har inte gjort några fler bilmoddar sen dess, vet ej varför :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Varför just volvo? ååååååh VARFÖR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts