skillz Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Vad är det länsta ni kört på bakhjulet med crossen? då tänker jag mest på tiden. droppa bild så man vet att ni inte ljuger själv ligger rekordet på 149 just nu, inte så mycket. men en taxi kom oväntat och svängde förbi mig Redigerad 11 februari, 2005 av skillz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 498 sekunder men har ingen bild du får lite på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skillz Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Ja, jag gör det ..fan det var nice.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 749 sec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Aa d var nice..men man kan nästan hålla på hur länge som helst..men jag orkade inte mer..d tog ju så långtid mitt rekord med freeway är 18 sek d var roligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Har också fått Unique jump och double instant bonus på samma gång det var fint har screen shot på min andra dator..fast där har jag inte internet nu :'( Tävling : Modda en bil/moddat (snyggast/bäst vinner)|Pris : 100 kr|Antal när vi drar igång tävlingen :10| Personer med i tävlingen nu : 3 st! Sidlänk http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=25286 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts