Shotmans Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 På vice city står det på stats..Criminal rating vad är det ?eller vad är d till för? Min är Total liar (-9120).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Du har skrivit in t.ex. Bilspawnfusket... Då får du minus i Criminal Rating Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Okej för jag fuskar hela tiden på den där som jag är total liar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Men hur får man mer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Dödar och är kriminel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Det är ganska smart att sluta fuska också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 K..tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Ett tips är att ta en hunter, och skjuta sönder alla bilar och helikoptrar som kommer efter dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Shotmans: har du tagit bilden av T-reex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Kan man ta en bild av T-rex? då har jag verkligen missat något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Kan man ta en bild av T-rex? då har jag verkligen missat något? Nej han syftar på att Shotmans har samma signatur bild som T-reex HemuleN - Making sense since 2003 Redigerad 11 februari, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Nej han syftar på att Shotmans har samma signatur bild som T-reex HemuleN - Making sense since 2003 Ja det har han.. Men T-Reex har tagit den från en från GTAGAMING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag har tagit den från gtagaming den var fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 K..tack Bara så att du vet så kan du ändå inte klara ut spelet till 100% nu när du har fuskat, synd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Har bara en som jag fuskat på /Shotmans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts