Shotmans Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) (Tips börja från 1:an annars kan det bli problem med att du inte hittar nån!)Här får du en bild som visar var alla hidden packages ligger..Länken för att se screen shots finns här Redigerad 11 februari, 2005 av Shotmans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skillz Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Nice. vad händer när man fått alla? och vid hur många får man något? har för mig att man får något vid typ 30, sen vid något annat sen när ant agit alla. oj såg nu på länken att det stog. Redigerad 11 februari, 2005 av skillz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Aa:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Man får Huntern om man har hittat alla 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Shotmans kan inte svara på några frågor nu så ni vet , han är bannad tills den 22! Fast han tycker det e bra , för han har lärt sig en läxa! Redigerad 17 februari, 2005 av Azomner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag har tagit 92 Hidden packages, men hittar inte stället som kasllas Fort Baxter Air Base, vart ligger det? Det är där det hamnar dte man får efter 90... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag har tagit 92 Hidden packages, men hittar inte stället som kasllas Fort Baxter Air Base, vart ligger det? Det är där det hamnar dte man får efter 90... Det är militärbasen. Nr 100 på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Nu när jag kollar på översiktskartan så ser Vice City ut som en väldigt tråkig och linjär stad. Det märks att det bara var ett mellanspel från GTA3 till San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Nu när jag kollar på översiktskartan så ser Vice City ut som en väldigt tråkig och linjär stad. Det märks att det bara var ett mellanspel från GTA3 till San Andreas. Jag tycker om hur staden är designad. Förresten så ser det riktiga miami nästan lika dant ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag tycker att Vice City e ganska okej , men det skulle vara bättre med mera större vägar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vice City har bättre mellansekvenser än San Andreas och GTA3, speciellt introt. Musiken fungerar perfekt med stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts