epix Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Okej, det här såhär, jag har testat med både Internet Explorer och Mozilla Firefox. När jag går in på GTAsajten, så loggar jag in med 'Remember Me!'. Men när jag kommer tillbaka till sidan så är ingen inloggad och jag måste logga in, jag vill helst få det här att funka, så om någon vet vad problemet är så blir jag överlycklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Okej, det här såhär, jag har testat med både Internet Explorer och Mozilla Firefox. När jag går in på GTAsajten, så loggar jag in med 'Remember Me!'. Men när jag kommer tillbaka till sidan så är ingen inloggad och jag måste logga in, jag vill helst få det här att funka, så om någon vet vad problemet är så blir jag överlycklig. När du är inloggad och ska lämna forumet logga inte ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 När du är inloggad och ska lämna forumet logga inte ut. Tror du jag gör det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Antagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Fattar ej varför alla tycker firefox är bättre... det stog ngn stans att den tog minde minne.. den tar fan 70 mb minne på min dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Se till att cookies är aktiverade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Fattar ej varför alla tycker firefox är bättre... det stog ngn stans att den tog minde minne.. den tar fan 70 mb minne på min dator. Har du testat det över huvudtaget? edit: tar 15MB för mig Redigerad 11 februari, 2005 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Alla cookies är aktiverade, jag loggar inte ut mig när jag lämnar forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Fattar ej varför alla tycker firefox är bättre... det stog ngn stans att den tog minde minne.. den tar fan 70 mb minne på min dator. Har samma problem :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 orka bry sig vilken webläsare man har. alla är ju likadana typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 orka bry sig vilken webläsare man har. alla är ju likadana typ Ungefär iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Mitt drar ganska lite edit: respekt åt mitt användarnamn Redigerad 12 februari, 2005 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Tycker inte att Firefox tar så mycket, mitt tar runt 6000kB Och jag har också så där att jag måste logga in varje gång jag går in på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts